سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 14:54 - جمعه 23 مرداد 1394

امام جمعه شهر اژیه:

پیام ملت ایران، برائت از استکبار جهانی است

حجت الاسلام شاهمیری گفت: ملت غيور ايران از دشمنان اسلام و قرآن بخصوص آمريكاي جنايتكار و اسرائيل كودك كش اعلام برائت و بيزاري دارد.

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، امام جمعه شهر اژيه در خطبه هاي نماز جمعه این هفته با اشاره به تشييع شهداي گمنام در شهرها و روستاهاي شرق اصفهان گفت:  تشييع شهدای گمنام افتخاري براي همه ي ماست و حضور شهدا باعث ايجاد فضاي معنوي در شهر ها و رستاها خواهد شد.

حجت الاسلام شاهميري با توجه به عزت و نرفتن زیر بار ذلت به عنوان پیام شهدا، اظهار کرد: شهدا پیام ایستادگی را برای ملت ایران آوردند و امروز امنيت و عزتي كه ملت و دولت در خود احساس می کند به بركت خون شهیدان است که هر زمان میزبان آنهاییم.

وی با ذکر اوضاع متشنج در کشورهای اسلامی منطقه و شهادت هزاران نفر در جنگ های اخیر منطقه ای افزود: اگر امروزه شهدا و میهمانی مردم از این کبوتران گمنام، نبود، کشور ما وضعیتی همانند اوضاع عراق و سوریه داشت.

شاهمیری با اشاره به درخواست آمريكایي ها از دولت و مردم ايران مبنی بر عدم حمايت از ملت هاي مظلوم منطقه تصریح کرد: ما اعلام مي كنيم هر جا ظلمي در حق ملت ها اتفاق بيفتد، ایران بر حسب وظیفه خود از ملت دفاع خواهد کرد.

وی با اعلام برائت از استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: ملت غيور ايران از دشمنان اسلام و قرآن بخصوص آمريكاي جنايتكار و اسرائيل كودك كش اعلام برائت و بيزاري دارد و از مظلوم دفاع می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.