سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:10 - جمعه 23 مرداد 1394

پشت‌پرده اتفاقات تشییع شهدای غواص در اصفهان

این نکته حائز اهمیت است که همه بدانیم استکبار ستیزی هیچ وقت تعطیل نخواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛  19 مرداد ماه مراسم با شکوه تشییع شهدای غواص در اصفهان وتوسط مردم انقلابی ، ولایت مدار، استکبار ستیز و همیشه در صحنه این شهر برگزار و حماسه ای ماندگار را در این شهر رقم زد.
هنوز شیرینی این حضور حماسی و عرفانیت به وجود آمده از تشییع شهدای غواص به کام مردم این شهر نشسته بود که ناگهان بعضی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه با انتشار شایعه و درکل انحراف افکار عمومی از نتایج بزرگ این حضور حماسی نمودند.

 

حضوری که بدون شک با اشک های مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان برمظلومیت غواصان وهمچنین تنفر ازجنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار همراه بود .

اما ماجرا چه بود ؟

پس از پایان مراسم با شکوه ۱۹ مرداد اصفهان جمعی از افراد در شبکه های اجتماعی شروع به انتشار مطلبی نمودند که در ابتدای امر نشان می داد این افراد به دنبال شخصیت سازی از افراد نا معلوم بودند.

در این مطالب دو شخص به نام های امینی و ربانی که برای عامه مردم نامعلوم و ناشناس هستند را به عنوان بازداشت شدگان مراسم تشییع شهدای غواص یاد می کردند و اعلام می شد که این دو نفر به علت اماده کردن پلاکارد های ضد استکباری توسط مسئولین امنیتی بازداشت شده اند .
این نکته حائز اهمیت است که همه بدانیم استکبار ستیزی هیچ وقت تعطیل نخواهد شد. این جمله نقل به مضمون از سخنان رهبرمعظم انقلاب در دیدار با دانشجویان است وبه خوبی همه مردم اصفهان دیدند که مراسم تشییع شهدای غواص جدای از فضای معنوی به وجود آمده از وجود پیکر مطهرشهدا ، به صحنه استکبار ستیزی و محکومیت جنایات غرب علیه ملت ایران تبدیل شد.

 

00(12)
تصاویر منتشر شده از تشییع شهدای غواص در اصفهان نشان می دهد که در دستان مردم اصفهان پلاکارد های مرگ بر آمریکا، این سند جنایت امریکاست و … فراوان دیده می شد و حتی در قسمت های مختلف مسیر، تریبون های مشخص شده به شعارهای استکباری ستیزی و مرگ بر آمریکا می پرداختند که ملت شهید پرور اصفهان یک صدا و پر شور همراهی می کردند.
01(60)

02(40)
از نکات جالب توجه این بود که دسته نوشته ها و به خصوص پرچم مشکی و بزرگ “مرگ بر امریکا” که توسط همان اشخاص نام برده و مجموعه یادگاران امام اصفهان نوشته و آماده شده بود ، در دستان مردم و در مسیر تشییع شهدای غواص دیده می شد.

 

07(4)

 

06(10)

 

05(14)
04(19)
* ماجرای شایعه بازداشت چه بود؟!

اما اصل ماجرای رخ داده در روز ۱۹ مرداد ماه به این صورت بود که مامورین امنیتی از نیت و هدف برخی افراد حاشیه دار به منظور حضور در مراسم تششیع شهدای غواص مطلع می شوند.
بنا بر شنیده ها علیرغم هماهنگی های لازم صورت گرفته توسط مسئولین اجرای مراسم تشییع شهدا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، شخصی به نام م .الف اقدام به جمع آوری چند وانت و تجهیز آن به پیشرفته ترین سیستم های صوتی می نماید و از این طریق سعی داشته تا با حضور در مراسم تشییع شهدا و بیان شعار های انحرافی ، مراسم تشییع را به صحنه اختلاف ، دودستگی و تفرقه افکنی تبدیل نماید.

 

00(13)

ماموران امنیتی استان اصفهان با اطلاع از اهداف و نیت این فرد،وی را فرا می خوانده تا با صحبت در مورد تبعات رفتار و اقدامات وی ، به نوعی از اخلال در مراسم تشییع شهدای غواص جلوگیری نمایند.
در همین راستا با فراخواندن م.الف به مدت ۱۲۰ دقیقه با وی در رابطه با منویات صریح رهبر معظم انقلاب و خواسته ایشان در نامه ۲۴ تیر ماه خطاب به رئیس جمهور که اظهار داشتند ” از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.” صحبت شد.
بنا بر شنیده ها پس از پایان این صحبتها و متوجه شدن م.الف از اقداماتی که می توانست به خوشحالی دشمنان قسم خورده و استکبارجهانی تبدیل شود ، فرد مذکور به مراسم تشییع شهدای غواص ملحق شد و این مراسم با شکوه با حضور حماسی و تاریخ مردم اصفهان بدون هیچ اتفاق ناخوشایند برگزار و در تاریخ استکباری ستیزی مردم انقلابی اصفهان ثبت شد

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.