اصفهان شرق

اساتید منشا خیر و برکت برای شهر ما هستند

کدخبر: 7129
1392/09/18 در ساعت 08:06

images

به گزارش اصفهان شرق: دیدار 2 ساعته مسئولین شهر هرند از روسای دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی به مناسبت 16 آذر برگزار شد.

شهبازی شهردار شهر هرند در رابطه با این دیدار اظهار داشت: می بایست بین سازمان های خدمات رسانی شهر و مراکز آموزشی و علمی همکاری متقابلی در راستای ارائه راه حل در پاره ای از مشکلات داشته باشیم.

وی با توجه به وجود مراکز آموزشی در این شهر گفت: این جلسات نباید منوط به مناسبت های خاصی صورت بپذیرد بلکه میبایست به صورت دوره ای و با استفاده از توان علمی دانشجویان در مسائل مربوطه باشد.

شهردار شهر هرند با توجه به بار علمی بالای مراکز آموزشی هرند تصریح نمود: اساتید منشا خیر و برکت برای شهر ما هستند و نیاز شهرداری در حوزه های مختلف و تعامل با قشر دانشگاهی احساس می شود.

دکتر قاسم خسروی رییس دانشگاه آزاد هرند در این رابطه بیان کرد: ارتباطات مفیدی که در شهرهای کوچک میان ارگانهای شهرستانی برگزار می شود می توان در راستای رفع مشکلات کارسازو سازنده باشد.

امینی فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی این دیدار را راهی به سوی تعامل بیشتر با دانشگاه و ادارات منطقه دانست و گفت: روز دانشجو بهانه ای شد که بتوان در راستای علم و دانش از فعالان این عرصه تشکر کرد.

در پایان این جلسه عنوان شد که ماهانه دیداری به صورت دوره ای با هدف ارتباط سازنده با ارگانهای شهر صورت گیرد.