اصفهان شرق

خطر از بیخ گوش جوان موتورسوار هرندی گذشت

کدخبر: 71268
1394/05/21 در ساعت 21:04

به گزارش اصفهان شرق، گاهی به دنبال درج برخی خبرها مبنی بر وقوع حادثه ای دلخراش، به دنبال نقطه ای برای ربط دادن حادثه به نبود نکات ایمنی می گردیم تا بتوان مصدوم حادثه را بیگناه جلوه دهیم، لیکن با وجود پوشش اخبار تصادفات و خواسته به حق مردم در خصوص ناامنی جاده ها، نبود قوانین رانندگی و دیگر نکات، برخی مواقع شاهد حوادثی هستیم که خواسته مردم در تامین نقاط ضعف را به یکباره زیر سوال میبرد.

خوشبختانه طی چند سال اخیر با حرکت فعال شهرداری ها، شاهد بهبود شرایط ایمنی در شهرهای کوچک هستیم و در این میان، عدم رعایت مقررات رانندگی توسط رانندگان می تواند حوادث جاده ای و درون شهری را به بار آورد که نقش مصدوم را در این خصوص در ردیف اول حوادث ثبت میکند.

نکته قابل توجه حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی در صحنه تصادف است زیرا مسافت طی کردن کارشناس تا صحنه تصادف در شهرهای کوچک آنقدر نیست که به عنوان چالش از سوی مسئولان مطرح شود و در این خصوص باید مسئولان در سرعت بخشیدن به آن دقت لازم را داشته باشند.

یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتور سیکلت در چهار راه شهرداری هرند برخورد کرد که حاصل این تصادف مصدومیت موتور سوار بود.
عابرین و حاضرین در صحنه بلافاصله با دیدن مصدومیت پسر جوان، با فوریت های پزشکی اصفهان تماس گرفتند.
علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، اما به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی هراز چندگاهی شاهد چنین حوادثی در سطح شهر هستیم.
درپایان ضمن تقدیر وتشکر از حضور اورژانس۱۱۵وآتش نشانی هرندونیروهای کلانتری هرند؛بهتر بود که باحضور کارشناس راهنمایی و رانندگی، در سر صحنه علت این حادثه بررسی می شد.