سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:14 - چهارشنبه 21 مرداد 1394

از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف استان اصفهان اعلام شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: تا روز شنبه هفته آینده پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف اصفهان بر دوش مردم شهید پرور اصفهان تشییع و تدفین می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی شیروانیان  با اشاره به تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: تا روز شنبه پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف اصفهان بر دوش مردم شهید پرور اصفهان تشییع و تدفین می‌شوند.

وی افزود: در مجتمع ذوب آهن اصفهان 2 شهید یکی 20 ساله  در عملیات رمضان منطقه شرق بصره و و دیگری 17 ساله در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص به شهدت رسیده‌اند که روز شنبه 24 مرداد ماه بر دوش فعالان و کارمندان و کارگران این مجتمع تشییع و تدفین می‌گردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس اصفهان بیان کرد: پیکر مطهر 2 شهید، 18 ساله که در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص و دیگری 20 ساله عملیات تک دشمن در زوبیدات به شهادت رسیده‌اند در عاشق‌آباد اصفهان روز گذشته تشییع و تدفین شدند.

وی با بیان اینکه 3 شهید  در امیر آباد و 2 شهید در شهرک شهید نامجو امروز تشییع و تدفین می‌شوند گفت: این شهدا 19 ساله، 20 ساله، 25 ساله، 27 ساله و 21 ساله هستند که در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند.

سردار شیروانیان خاطرنشان کرد: در دستگرد برخوار نیز  پیکر مطهر 2 شهید 2 و 22 ساله که در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند پنجشنبه تشییع و تدفین می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین 3 شهید گمنام 19 و 18 ساله در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص و 20 ساله در عملیات تک دشمن به شهادت رسیده‌اند در خوراسگان اصفهان بر دوش مردم این منطقه پنجشنبه تشییع و تدفین می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه 2 شهید 18 و24 ساله عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص در نصر آباد اصفهان جمعه به خاک سپرده می‌شوند، اظهار داشت: در خمینی شهر نیز 3 شهید 18، 19 و 24 ساله نیز که در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند بر دوش مردم خمینی‌شهر پنجشنبه تشییع می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بافران نائین  2 شهید 19 و 20 ساله که در عملیات کربلای 4 ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند تشییع و تدفین می‌شوند، گفت: در کمشچه برخوار 2 شهید 17 و 24 ساله و هم‌چنین در 2 شهید 18 و 21 ساله جمعه تشییع و تدفین می‌شوند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.