سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 17:01 - سه شنبه 20 مرداد 1394

به دنبال قطعی آب در جرقویه،

خاطره آبرسانی سیار در روزهای گرم کویر تکرار شد

بعد از چند سال از کمبود آب آشامیدنی و به دنبال قطعی 48 ساعته آب در شهر حسن آباد و روستاهای اطراف آن، آبرسانی سیار انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: موقعیت کویر و گرمای طاقت فرسای آن مشابه با هیچ یک از روزهای کلان شهرهای کشور نیست، برای مثال قطعی آب مشکلات بسیاری را بر مردم به بار می آورد که همین مشکلات با هماهنگی چند ساعته در کلان شهرها به سادگی مرتفع خواهد شد.

دوری مسافت جرقویه تا شهر اصفهان و دیگر شهرهای اطراف به نوبه خود، هماهنگی بسیاری را در آماده کردن اقدامات اورژانسی سبب می شود که با اندکی آینده نگری مسئولان متولی امور خدماتی شهرهای حاشیه اصفهان، از چالش خارج خواهد شد.

DSC03098

مردم شهر حسن آباد و روستاهای همجوار امروز خاطرات شیرین یا تلخ خود را به یاد آوردند چرا که روزگاری مردم این دیار برای تهیه آب اشامیدنی خود هر روز در خیایان ها و کوچه ها به دنبال تانکر های آب می گشتند و سراغ آب را می گرفتند.

به دنبال قطعی 48 ساعته، آب شهری و روستایی در حسن آباد و مشکلات به وجود آمده در خصوص تامین آب شرب، شرکت آب منطقه ای اصفهان، به منظور رفع این مشکل، اقدام به آبرسانی به صورت سیار در منطقه کرد.

مسلما این اقدام به جای شرکت آب منطقه ای، چالش چند ماه قبل از قطعی آب و عدم اطلاع رسانی به موقع را جبران کرد و رضایت نسبی را به مردم داد.

شایان ذکر است که در چند ماه پیش، آب منطقه جرقویه علیا حدود سه شبانه روز قطع بود که در پی آن پایگاه خبری اصفهان شرق، خبری را مبنی بر عدم اطلاع رسانی و توزیع نکردن آب به صورت سیار در منطقه در زمان قطعی آب، در سایت خود منتشر کرد.

گفتنی است خبر مربوطه در ماه های قبل و توصیه های ویژه در آن خبر به مسئولان، مورد توجه قرار گرفت و خوشبختانه در پی قطعی آب مرداد ماه مشکل به صورت سریع مرتفع شد.

DSC03093 DSC03095 DSC03099 DSC03102

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.