اصفهان شرق

چشم براآنی ها به حضور غواصان گمنام روشن می شود

کدخبر: 71030
1394/05/20 در ساعت 14:59

به گزارش اصفهان شرق، منطقه براآن جنوبی نقطه ای دیگر از شرق اصفهان است که مراسم دلدادگی خود را با شهدای غواص پس از تشییع کاروان در شهر اصفهان، دنبال می کند. هر چند شرق اصفهان به سبب شهرستان نشدن، سعادت حضور کاروان شهدا را در خود ندید ولی میزبانی از دو شهید گمنام افتخاری بس بزرگ برای مردم منتظر این دیار است.

دو شهید غواص که قرار است در روز جمعه در شهر نصرآباد جرقویه تدفین شوند، از روز سه شنبه عصر در منطقه کراج و براآن جنوبی بر دستان مردم این بخش تشییع می شوند تا برکت حضور شهدا در این منطقه بار دیگر نمایان شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه حضور شهدا تبعات معنوی بسیاری را به همراه خود به منطقه می آورد، اظهار کرد: شهدا درس ایستادگی و بودن در مسیر ولایت فقیه را به نسل امروز می دهند و همه مردم هم صدا با این سبک بالان غواص تجدید میثاقی تا عمق کربلای 4 سال 65 می بندند.

محمد امین مالک زاده شهدا را حامل پیام نرفتن زیر بار ذلت عنوان و گفت: شهدا به ما آموختند که در هر شرایطی باید با استکبار مبارزه کرد و در این راه حتی اگر با دستان بسته هم زنده به گورمان کنند چون برای اثبات دشمنی با دشمنان خداست برایمان افتخار است.

وی از مردم بخش مرکزی دعوت کرد تا با همراهی خود، مادران و پدران شهدای گمنام شوند زیرا چشم مادر و پدری هنوز در انتظارشان مانده است.

فرمانده بسیج منطقه براان جنوبی اذعان کرد: همایش تجدید میثاق شهدا با خانواده شهدا در روز چهارشنبه در مهدیه روستای گار برگزار می شود و خانواده شهدای غواص منطقه پس از 29 سال همرزمان فرزندان خود را در آغوش می کشند.

گفتی است این مراسم دو روز در این بخش ادامه دارد.

 

برنامه سین مراسم تشییع شهدای گمنام غواص در روز های سه شنبه وچهارشنبه در منطقه کرار ج وبراآن جنوبی

روز سه شنبه:
منطقه کرارج
1-اشکاوند وقعله چوم ( ساعت 15/45)
2- چریان ، فلکه اصفهانک (ساعت 16/30)
3-کبجوان و حیدر آباد (ساعت 17/15)
4-دشتی (ساعت 18)
5-کبوتر آباد( ساعت 18/45)
6- شیدان (ساعت 19/30)
*****************
روز چهار شنبه:
منطقه براآن
1- بیت المهدی جار ( ساعت9 الی 11 صبح ویژه خانواده های شهداء منطقه)
2- چم ودهکرم ( ساعت 14 الی 15)
3-ایچی ( ساعت 16)
4- هرمدان ( ساعت 16/45)
5- برکان( ساعت 17/30)
6- ازیران ( ساعت 18/15)
7- روران ( ساعت 19)
8- رحیم آباد واندلان( 19/30)
9- زیار ( پایان مراسم)