سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:24 - سه شنبه 20 مرداد 1394

شهردار ورزنه خبر داد:

ورزنه میزبان میهمانانی از خط کربلای چهار

شهردار ورزنه ضمن دعوت از مردم این شهر در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: ورود شهدا، زنده شدن یاد فرزندان دفاع مقدس در قلوب مردم است.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، جلسه کمیته استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام شهدای غواص عملیات کربلای چهار در سالن اجتماعات شهرداری شهر ورزنه با حضور مسئولین برگزار شد.

بخشدار بن رود با توجه به میزبانی مردم ولایت مدار شهر ورزنه از شهدای گمنام اظهار کرد: مراسم استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام و شهدای غواص کربلای چهار صبح روز چهارشنبه از گلزار شهدای شهر ورزنه تا بوستان شهدای گمنام شهر بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع می شود تا پس از یک سال شهر ورزنه رنگ و بوی میثاق و جاودانگی بگیرد.

صادقی با توجه به اینکه این شهدا متعلق به همه اقشار جامعه هستند، تاکید کرد: حضور مردم ادای دین به شهداست که امنیت امروز جامعه را به ارمغان آورده اند و حضور همه اقشار نشان از روحیه ایثار مردم ولایتمدار است.

وی افزود: پیکر پاک دو شهید گمنام بعد از تشییع از شهرهای دیگر برای خاک سپاری به شهرستان نائین منتقل و در شهر بافران به خاک سپرده می شود.

شهردار ورزنه ضمن دعوت از مردم این شهر در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: ورود شهدا، زنده شدن یاد فرزندان دفاع مقدس در قلوب مردم است.

عطایی از مسئولان خواست تا به صورت خودجوش در راستای برگزاری مراسمی در خور شان شهدا همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تشکر از حضور پر شور مردم ولایتمدار و انقلابی شهر ورزنه در همه میادین انقلاب از سال 57 تا امروز، تاکید کرد: شهدا میهمانانی از کربلای چهار هستند که درس ایستادگی و ایثار را به نسل چهار مخابره می کنند و خانواده ها در کنار جوانان خود، می بایست در جهت الگوپذیری از سبک زندگی شهدا، قدم بردارند.

گفتنی است شهر ورزنه با تقدیم بیش از 100 شهید به کشور، سهم خود را ادا کرد و امروز با وجود مادران و پدران 4 شهید مفقودالاثر، همچنان آغوش خود را در میزبانی از شهدای گمنام باز نگه می دارد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.