سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:44 - یکشنبه 17 آذر 1392

سازمان حج اعلام کرد

ظرفیت های خالی عمره مفرده تا اولویت 400

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با وجود ظرفیت‌های خالی در گروه‌های عمره اعزامی تا 30 دی 92 در برخی استان‌های کشور، اولویت ۳۰۱ تا ۴۰۰ مربوط به ثبت‌نام عمومی سال ۱۳۹۰ مي‌توانند اقدام کنند.

1816087_212
به گزارش اصفهان شرق  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج،  سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به وجود ظرفیت‌های خالی در گروه‌های عمره اعزامی تا 1392/10/30 در برخی استان‌های کشور، دارندگان اسناد عمره مفرده با اولویت 301 تا 400 مربوط به ثبت‌نام عمومی سال 1390، نیز می‌توانند نسبت به نام‌نویسی در ظرفیت خالی گروه‌های یادشده، اقدام کنند.

شایان ذکر است دارندگان اسناد سپرده‌گذاری با اولویت‌های فوق برابر با شرایط درج‌شده در اطلاعیه‌های حج و زیارت استان‌ها، می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان محل سکونت خود، نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌ها و اعزام به سرزمین وحی اقدام کنند.

لازم به توضیح است امکان ثبت نام اولویت‌های یادشده در گروه‌های اعزامی تا پایان دیماه 92 در هر استان، منوط به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های استان مربوطه می‌باشد و ثبت نام مذکور بلافاصله بعد از تکمیل ظرفیت این کاروان‌ها متوقف خواهد‌ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.