سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 12:07 - دوشنبه 19 مرداد 1394

انتظار به سر آمد،

تابستان 94، پایان داستان بی مهری به راه اندازی استخری در دل کوهپایه

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه گفت: استخر کوهپایه تا یک ماه آینده با قول مساعد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای مردم فهیم شرق اصفهان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی اصفهان شرق، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مقرر گردید که با کلیه روسای ادارات ورزش و جوان بخش ها و شهر های تابعه شهرستان اصفهان مصاحبه ای را تدارک ببینیم تا از روند برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان مطلع گردید. بر این اساس این بار به سراغ غلام رضا حدادیان رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه رفتیم که با پیگیری های مستمر ایشان به زودی شاهد راه اندازی اولین استخر در سطح بخش های تابعه شهرستان اصفهان خواهیم بود.

گفتنی است استخر شهر کوهپایه از جمله مکان هایی است که طی سالهای اخیر با بی مهری بسیاری مواجه شد و در این خصوص علی رغم تکمیل استخر تا مرحله نهایی به دلیل نبود بودجه کافی، رها شد به نحوی که 90 درصد قسمت اصلاح شده استخر فدای 10 درصد باقی مانده گردید.

آقای حدادیان با توجه به ایام تعطیلات و بحث اوقات فراغت جوانان چه برنامه هایی را در این ایام اجرا خواهید کرد؟
ضمن تشکر از شما که با مصاحبه های خود باعث اطلاع رسانی دقیق پیرامون ورزش بخش ها و شهر ها می گردیدف امسال با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم و استفاده از نیروی انسانی فعال در شهر کوهپایه، کلاس های آموزشی از جمله والیبال، فوتسال، آمادگی جمسانی، بدنسازی، کاراته، ایروبیک در حال برگزاری می باشد، همچنین برگزاری مسابقات مختلف در سطح بخش از دیگر برنامه های این ایام است و در برنامه ای دیگر سعی کرده ایم جوانان و خانواده ها را با برگزاری کوهگشت های مختلف با توجه به نزدیکی این بخش به کوه های مرکزی کشور تشویق کنیم.

چند هیات ورزشی شما در حال حاضر در سطح بخش مشغول به فعالیت می باشد؟
با توجه به نبود بودجه مشخص در سطح بخش نتوانسته ایم تمامی هیات های ورزشی خود را فعال کنیم ولیکن هیات های فوتبال، والیبال، کوهنوردی، تنیس روی میز و ورزش های همگانی با حضور نیرو های داوطلب بدون هیچ چشم داشتی مشغول به فعالیت می باشند که جا دارد از این عزیزان نیز تشکر و قدردانی کنیم.

IMG_6822

اوضاع زمین چمن شهر کوهپایه که به عنوان تنها زمین چمن در بخش های تابعه شهرستان اصفهان می باشد در حال حاضر چگونه است؟
همانطور که گفتید با توجه به مشکلات بی آبی و خشکسالی تمامی زمین های چمن در بخش های تابعه متاسفانه خشکیده شده است و لیکن زمین چمن کوهپایه در حال حاضر با توجه مشکلات فراوان، خدا را شکر باز هم توانستیم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار شهر کوهپایه زمین را علی رغم خشکسالی و کمبود آب نگه داریم. جمعه های هر هفته از این زمین جوانان استفاده می کنند و ما نیز آمادگی این را داریم که در صورت نیاز از بخش های دیگر جهت استفاده از این زمین و حضور در مسابقات مختلف شهرستان به آنان نیز اجاره دهیم.

آقای حدادیان سوال اصلی ما در این مصاحبه بحث استخر کوهپایه می باشد با توجه به این که این استخر تنها استخری است که میتوانند امکانات خود را در اختیار بخش های همجوار نیز قرار دهد ولی متاسفانه هنوز شاهد افتتاح این استخر نیستیم. واقعا مشکل اصلی کجاست؟ بنده این استخر را از نزدیک دیده ام و با توجه به رشد 95 درصدی این استخر چرا هنوز افتتاح نگردیده؟
این استخر که نزدیک به 80 درصد رشد فیزیکی داشت با بودجه مشخص شده از سال گذشته تا کنون با حضور پیمانکار و نصب موتور خانه و دیگر نواقص آن تقریبا برطرف شده و امیدواریم با توجه به قول مساعد مسئولان اداره کل تا یک ماه آینده این استخر نیز تحویل داده شود و شاهد افتتاح آن باشیم. در مجموع می توان گفت، کلیه امکانات استخر آماده بهره برداری می باشد و فقط سالن این استخر با توجه به آسیب هایی که در طول این زمان دیده است، قابل استفاده خواهد بود و من با پیگیری های مستمر مطمئنم شاهد افتتاح این استخر در ایام تابستان باشیم. لازم می دانیم در اینجا از بخشدار، شورای اسلامی و شهردار شهر کوهپایه که پیگیر این مساله می باشند نیز تشکر کنم.

IMG_7709

با توجه به اینکه اصولا استخر ها در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد و متاسفانه بخش خصوصی فقط در پی درآمد آن است و واقعا از آن نگهداری نمی شود آیا این استخر نیز در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد؟
با توجه به بخشنامه جدید امیدواریم که این استخر در اختیار اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه قرار گردد تا به نحو مطلوب بتوانیم در حفظ و نگهداری ان کوشا باشیم ما پیگیری های لازم را انجام داده ایم تا بتوانیم این استخر و امکانات آن را در اختیار اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه قرار دهیم.

با توجه به بحران بی آبی در منطقه شرق اصفهان مشکل آب استخر را چگونه حل خواهید کرد؟
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید که آب استخر از طریق شهرداری فراهم گردد و ما نیز امیدواریم در این زمینه به مشکل خاصی بر نخوریم.

بحث استفاده از نیروی های انسانی در استخر چگونه است؟
در مورد نیروی انسانی بودجه ای برای این کار منظور نگردیده است و ما مجبوریم از نیرو های داوطلب استفاده کنیم و بحث هزینه های آن را از درآمد خود استخر پیگیری نمایئم که امیدواریم در این امر نیز موفق باشیم. البته نیروهای غریق نجات به صورت قراردای در استخر حضور فعال خواهند داشت که از در آمد استخر هزینه های آنان را تامین خواهیم کرد.

IMG_7692

سوال آخر در طول مدت حضور شما در بخش کوهپایه چه مجموعه ها و فعالیت هایی را انجام داده اید؟
با پیگیری های صورت گرفته در شهر سجزی که از توابع بخش کوهپایه می باشد زمین چمن مصنوعی این شهر تکمیل شده است و به زودی افتتاح خواهد شد. همچنین سالن ورزشی این شهر تحویل شورای محترم اسلامی شهر گردید تا جوانان راحت تر بتوانند از آن استفاده کرد.
همچنین با پیگیری لازم در شهر تودشک نیز چمن مصنوعی در حال تکمیل می باشد و به زودی افتتاح خواهد گردید. سالن جزه نیز با هماهنگی های صورت گرفته افتتاح گردید و می توان گفت یکی از بهترین سالن های شرق اصفهان در این روستا قابل استفاده می باشد.

صحبت خاص خود پیرامون امور ورزشی در بخش کوهپایه را ذکر کنید؟
خیلی ممنون از حضور شما در این اداره و تشکر از خبرگزاری اصفهان شرق که کلیه اخبار مناطق ما را در راستای رفع مشکلات، تحت پوشش قرار می دهد. امیدواریم که تا ماه آینده شاهد حضور دوباره شما جهت افتتاح استخر کوهپایه باشیم.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “تابستان 94، پایان داستان بی مهری به راه اندازی استخری در دل کوهپایه”

  1. محمد گفت:

    این عدالت نیست که بخش بن رود با 30 هزار جمعیت استخر نداشته باشه و کوهپایه با 4 هزار جمعیت استخر داشته باشه .

  2. سارا گفت:

    میشه بفرمایید 30 هزار و4هزار از کجا امار گرفته شده!؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.