سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:31 - دوشنبه 19 مرداد 1394

شغل جدید شهاب حسینی چیست؟

شهاب حسینی با اشاره به تبلیغ عمیق و اثرگذار گفت:تبلیغات برندهای تجاری با چهره های اصلی هنر سینما همیشه وجود داشته اما من به شخصه اعتقادی به استفاده ابزاری از عکس بازیگر به عنوان تبلیغات کالا یا برند خاص نداشتم.

به گزارش اصفهان شرق؛ شب گذشته در خانه همایش سید شهاب الدین حسینی به عنوان مدیر فرهنگی شهر فرش معرفی شد. شهاب حسینی با دعوت جواد یحیوی (مجری)  به روی سن رفت و با خیر مقدم به میهمانان در ابتدا به ابراز عقیده درباره تبلیغات برندهای مختلف اشاره کرد و گفت: تبلیغات برندهای تجاری با چهره های اصلی هنر سینما همیشه وجود داشته اما من به شخصه اعتقادی به استفاده ابزاری از عکس بازیگر به عنوان تبلیغات کالا یا برند خاص نداشتم . به نظرم باید از افراد خوش چهره برای تبلیغات کالا استفاده کنند، بازیگر یکی از ویژگی هایش چهره و ظاهرش است ویژگی های بسیاری دارد که در کار بروز و ظهور می کند که متاسفانه در تبلیغات تنها از چهره افراد استفاده می شود.

اختصاص بودجه تبلیغات شهری به ساخت فیلم های کم هزینه

به گزارش فارس وی در ادامه گفت:در تمام این مدت پیشنهادات زیادی شده بود ، شهر فرش هم به من برای حضور در این برند پیشنهاد داد اما من اعلام کردم که اعتقادی به تبلیغ چهره ها برای برندهای تجاری ندارم اما در این پیشنهاد سعی کردیم وجه دیگری و جنبه های دیگر را ببینیم که با مذاکره با آقای دکتر اله وردی ، موسوی  و محمد قنبری مدیر برنامه هایم به این نتیجه رسیدیم که از این موقعیت به جای استفاده شخصی ، استفاده جمعی داشته باشیم و با ساخت فیلم هایی با بودجه کم از تبلیغات سطحی و کم عمق فاصله گرفته و به تبلیغات عمیق برسیم. با حرکت خوب و متعالی شهر فرش مدیر فرهنگی و هنری برای این شرکت مشخص کردند تا بتوانیم سود فردی را به سود جمعی باکمک دوستان بدل کنیم با ساخت فیلم و ارایه درست تبلیغات در آثار سینمایی  می توان شاهد آثار ماندگارتر و ماناتری به جای تبلیغات شهری باشیم .

با ساخت اثری تاثیرگذار برند جزیی از فرهنگ جامعه می شود

بازیگر معروف سینما و تلویزیون در ادامه تاکید کرد: من به دوستانم خرده نمی گیرم پیشنهادهای مالی تبلیغات این قدر خوب است که عنان اختیار از دست می رود . اما می توان به تعالی کشور و جامعه مد نظر داشته باشیم و این بودجه ها بهینه تر و در خدمت ساخت فیلم موثر و خوب سینمایی و یا سریال در شبکه نمایش خانگی قرار گیرد. حتی می توان در حوزه ادبیات نمایشی،کنسرت های موسیقی و… هزینه شود و نام برند هم پیشانی حرکت هنری می درخشد و به یک تبلیغ عمیق و ریشه دار خواهد بود که تاثیر خوبی هم بر مخاطب خواهد گذاشت زیرا مخاطب به جای دیدن تبلیغات کم عمق شهری با یک اثر تاثیرگذار روبرو می شود و برند جزیی از فرهنگ جامعه می شود.

اصل بر صداقت و راستی است / حرکتی برای کمک به بهتر اندیشیدن

حسینی در ادامه با اشاره به حسن نیت و صداقت در کار توضیح داد:سرمایه‌گذاران خصوصی که در حوزه سینما سرمایه گذاری می کنند کمتر پیش می آید دومین یا سومین بار سرمایه خود را در یک اثر سینمایی هزینه می کنند زیرا با صداقت و حسن نیت در برخی کارها مواجه نشدند. همیشه یک حرکت اشتباه به کل جامعه تعمیم داده می شود. در این کار اصل بر صداقت و راستی است امیدواریم با انتخاب درست بتوانیم حرکتی تصاعدی را رقم بزنیم و برندهای بیشتری بودجه تبلیغات را به تولید آثار خوب نمایشی، سینمایی، هنرهای تجسمی، چاپ و نشر کتاب و هر آنچه که می تواند به بهتر اندیشیدن کمک کند، اختصاص دهند.

بنابراین گزارش، در این مراسم تفاهم نامه ای میان دکتر اله وردی و شهاب حسینی رد و بدل شد.

اجرای موسیقی توسط بابک صفر نژاد، میلاد درخشانی همچنین اجرای کمیک استریپ بخش های دیگراین مراسم را تشکیل داد.

هنرمندانی چون هنگامه قاضیانی، هوشنگ گلمکانی، علی معلم، عباس یاری، پوران درخشنده، علیرضا قربانی و… حضور داشتند.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.