سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 19:36 - یکشنبه 18 مرداد 1394

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

قلب ها در مسیر دلدادگی شهدای غواص زنده می شود

سرهنگ ساعی گفت: شهدا انقدر دلداده این راه بودند که بعد از سه دهه، پلاک و استخوانشان، دل های خفته برخی را زنده خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق با تاکید بر حضور آحاد مردم در مراسم تشییع شهدای غواص و گمنام گفت: پیام اصلی شهدا، ایمان، شجاعت و ایستادگی است و با حضورشان در این زمان به ملت ایستاده ایران درس می دهند.

سرهنگ مهدی ساعی اظهار کرد: شهدا با رفتنشان نشان دادند که در دفاع از میهن آماده هستند و امروز ما باید با حضور در صحنه ثابت کنیم که از عربده های توخالی دشمن و استکبار ترسی نداریم.

وی با اشاره به این مطلب که دستان بسته شهدای غواص درس اطاعت از فرمان رهبری و نرفتن زیر با ذلت را به ما داد، افزود: شهدا انقدر دلداده این راه بودند که بعد از سه دهه، پلاک و استخوانشان، دل های خفته برخی را زنده خواهد کرد.

فرمانده ناحیه بسیج شرق شهرستان اصفهان اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با اقتدا به امام حسین(ع) از زندگی برای امنیت امروز ما گذشتند و امروز وظیفه نسل چهارم انقلاب است که با شناسایی نیازهای انقلاب، پا به عرصه تلاش و ارتقاء کشور در همه حوزه ها بگذارند.

وی وصیت نامه شهدا را بهترین فرصت در هر زمان عنوان و گفت: وصیت نامه شهدا باید جلوی چشممان باشد تا با تاسی از محتوای آن، برکتی سرشار را به زندگی هدیه داد.

گفتنی است، تشییع شهدای گمنام و غواص در روز سه شنبه 20 مرداد 94 در منطقه شرق اصفهان برگزار می شود و تا روز جمعه ادامه دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.