سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:36 - یکشنبه 18 مرداد 1394

شهردار شهر هرند:

هرند شاهد دوره طلایی در حوزه شهری است/ تحقق پروژه ها گامی به سوی وحدت و هم افزایی

گزارش عملکرد دو ساله شهرداری هرند به مناسبت پنجاه و سومين سالروز تاسيس شهرداري این شهر توسط شهردار بیان شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: شهردار هرند در جمع مردم شهر هرند، در ابتدا ضمن تبريك پنجاه وسومين سالروز تاسيس شهرداري هرند، گفت: مجموعه ي شهرداري و شوراي شهر تمام توان، پتانسيل و ظرفيت خودش را با يك عزم و اراده ي جهادي معطوف براين دانست كه نهايت خدمت صادقانه و نهايت خدمتي كه شايسته شما شهروندان عزيز است ارائه دهد.

مهندس شهبازی ضمن اشاره به توان و امكانات محدود شهرداري بیان کرد: خدا را شاكر هستيم كه با توجه به توان وامكانات محدودي كه شهرداري دارد، همه ي توان خودمان را در راستاي خدمتگزاري به مردم به كار بستيم و همه ي شما اذعان داريد كه مجموعه ي شهرداري از هيچ كوششي فرو گزار نبوده است.

DSC03314
وي به مشكلات و چالش هاي فراوان درآمدي شهرداري هرند و شهرهاي شرق اصفهان اشاره کرد و افزود: شهرداري هرند از تاريخ 1/1/94 تا 15/4/94 مبلغ 146ميليون تومان از مردم عزيز وصول كرده است. يعني كل عوارضي كه مردم عزيزدر طول اين چهارماه و پانزده روز به شهرداري داده اند 146 ميليون تومان بوده است، در صورتي كه ماهيانه مبلغ 90 ميليون تومان هزينه هاي امور پرسنل و هزينه اي جاري مربوط به پرسنل شهرداري است؛ اما به فضل الهي وبا عنايات آقا امام زمان(عج) و با همدلي و محبت هاي شهروندان و مسئولان در حال انجام است.

مهندس شهبازی در ادامه صحبت های خود به اجراي30 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر دو ميليارد و دويست ميليون تومان در شهر هرند اشاره و گفت: شهر هرند يك دوره ي طلايي را در ارائه خدمات رساني در حوزه هاي عمراني، در حوزه هاي شهر سازي و حوزه هاي فرهنگي شاهد است.

این مقام مسئول شهر هرند ضمن اشاره به برپايي نمايشگاه هرند در گذر تاريخ، مرمت بازار و آب انبارها بيان کرد: اين گونه فعاليت هاي فرهنگي و عمراني باعث مي شود كه مردم ما احساس غرور كنند و يا پروژه هاي عمراني ديگر در سطح شهر همه باعث هم افزايي و وحدت مي شود وباعث ميشود كه هرند بعنوان يك شهري كه ريشه در تاريخ ما و ريشه در فرهنگ و تمدن ايران اسلامي دارد يك گام به حق واقعي خود نزديك تر شود.

DSC03312
مهندس شهبازی در ادامه صحبت های خود به شرايط سخت اقتصادي جامعه ومردم پرداخت و گفت: ما بعنوان خدمتگزار شما در شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر به خوبي متوجه اين مشكلات هستيم اما شهرداری، نهادی عمومی و متعلق به مردم است و تمامی درآمدهای شهرداری از مردم می باشد و هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد، عوارضی که مردم پرداخت می کنند تجمیع می شود و در همین شهر هزینه می گردد.

وی مردم را صاحبان اصلي شهر خواند و گفت: من از همه ي مردم خواهش مي كنم همانند دو سال گذشته كه نهايت همكاري وهمدلي را با مجموعه ي شهرداري وشوراي اسلامي شهر را داشتيد، در دوره اي كه قرار است ما خدمتگزار شما باشيم انشاءالله اين همكاري و همدلي را داشته باشيد؛ شهر متعلق به شما است، بدون هيچ رو در بايستي موجوديت ما وابسته به شماست.
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي امام جمعه ي شهر هرند خاطرنشان کرد: يكي از عنايت هاي كه خداوند به مردم هرند داشت اين است كه ما امروز امام جمعه اي فرزانه، انديشمند و دلسوز داريم كه در همه ي عرصه ها جلوتر از همه ي مسئولين است، امام جمعه اي است كه عامل وحدت است و اميدواريم كه هميشه ايام در محضر اين انديشمند فرزانه باشيم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.