سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:35 - یکشنبه 17 آذر 1392

یک زن مسلمان آمریکایی:

الگوی سوم زن باید اسلامی باشد

یک زن مسلمان آمریکایی با بیان اینکه زنان مسلمان از دیدگاه‌های پوچ غرب فاصله گرفته‌اند، گفت: الگوی سوم زن باید اسلامی باشد.

image28219
به گزارش اصفهان شرق، مرضیه هاشمی، زن مسلمان شده آمریکایی و فعال رسانه‌ای در شبکه پرس تی وی در گفت‌وگو با طنین یاس در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در جهت معرفی الگوی سوم زن، اظهار داشت: معنی اصلی این صحبتی که مقام معظم رهبری داشتند این است که یک الگوی جدیدی به زنان معرفی شود و این الگو اسلامی است.

وی افزود: بعد از جریان های مختلف، مسلمانان از فرهنگ اسلامی فاصله گرفتند و امام خمینی (ره) فرمودند: نه شرقی و نه غربی و آن زمان دوباره مذهب اصلی یعنی اسلام احیا شد.

این زن مسلمان آمریکایی با بیان اینکه نباید در بحث زنان و خانواده به غرب و شرق نگاه کرد، گفت: اسلام برای تمامی مراحل زندگی بشر برنامه مجزا و کاملی دارد، از این رو مسلمانان باید به این خاطر اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: زنان در عصر امروزی خصوصاً در غرب زیر فشار هستند و این مسئله به این خاطر است که غرب و شرق از زنان مسلمان خصوصاً حجاب آنها می ترسند؛ زنان مسلمان از دیدگاه های پوچ غرب فاصله گرفته اند و برای خود الگویی دارند که ما باید الگو های اسلامی را برای خود حفظ و به جوانان مسلمان نیز ارائه کنیم.

وی در خصوص جهانی شدن الگوی سوم زن تشریح کرد: برای معرفی الگوی سوم ابتدا باید خودمان به این الگو پایبند باشیم و وظیفه خود بدانیم که به عنوان یک زن مسلمان طوری رفتار کنیم که دیگران را بتوانیم جذب حجاب و آموزه های اسلام کنیم چرا که اسلام دین کامل است و هر انسانی که به دنبال حقیقت عالم است تنها منبعی که می تواند این حقیقت را کشف کند دین اسلام است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.