سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:24 - شنبه 17 مرداد 1394

همراه با شهدای دانشجو:

درخشش دانشجوی شهید اصفهانی در کربلای ایران

کربلای 5، آخرین لحظات شهید سید سجاد ناجی اصفهانی را در خود جای داد.

به گزارش اصفهان شرق/ شهید سید سجاد ناجی اصفهانی

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرغنی احبنی و من احبنی عشقنی ومن عشقنی عشقته و من عشقته قتله و من قتله فعلی دیته و من دیته فانا دیته

متولد 1345 و دانشجوی رشته زبان و ادبیات عرب در دانشگاه اصفهان بود. در خانواده ای مذهبی متولد شد و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بود. در سال 60 به قم هجرت نمود و از آنجا به جبهه اعزام شد.

در عملیات رمضان پایش را روی مین جاگذاشت و پس از اینکه جانباز شد جبهه را رها نکرد و با پای مصنوعی در کنار رزمندگان حضور داشت و به عنوان مسئول ثبت وقایع لشکر14 امام حسین(ع) تا لحظه شهادت در عملیات کربلای 5 خوش درخشید و با اصابت کالیبر به سجده گاهش به آرزوی دیرینه اش رسید.

ویژگی های شهید:

یاد و خاطره اش همچنان در بین رزمندگان و بچه های تبلیغات زنده و جاوید ماند. خطی زیبا داشت و نی را به صورت زیبا و غمناک می نواخت. تهجد و شب زنده داری، نماز اول وقت، انس با قرآن و زیارت عاشورا جزء زندگی او شده بود، علاقمند به مطالعه کتب اخلاقی و عرفانی بود هرکجا می رفت عاشق اخلاق و رفتارحسنه اش می شدند.

اخلاص و صفای باطن داشت، وقت شناس بود و از حرف لغو و بیهوده دوری می کرد، مداومت به تلاوت سوره کهف در هر شب جمعه داشت(می گفت هرکس مداومت به تلاوت این سوره داشته باشد نمیرد مگر شهید و حق تعالی او را در قیامت با شهدا محشور نماید)، در کارش صبر و استقامت و پشتکار فراوان داشت.

در قسمتی از وصیت نامه این شهید آمده: مادر امیدوارم زمانی که خبر شهادت مرا آوردند دستانت را بلند کنی و بگویی: اللهم تقبل هذالقربانی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.