اصفهان شرق

آواکس های مجازی همیشه همراه!!!

کدخبر: 70617
1394/05/17 در ساعت 13:06

به گزارش اصفهان شرق؛ به جملات زیر توجه بفرمائید:

– نا امن ترین کشور دنیا از نظر امنیت فضای مجازی!!!

– بر طبق اسناد منتشر شده، هیچ گونه نقطه کور اطلاعاتی در فضای مجازی این کشور وجود ندارد!!!

– قربانیان اصلی برنامه سری FBI و آژانس امنیت ملی آمریکا NSA در ضبط و مانیتور کردن اطلاعات در دنیا چه کسانی و از چه ملیتی هستند؟!!!

– آژانس امنیت ملی آمریکا ان اس ای موفق شده است در یک ماه 14 میلیارد بسته اطلاعاتی واینترنتی از کاربران فضای مجازی تنها یکی از کشورهای جهان جمع آوری نماید، که این حجم جاسوسی از یک کشور در تاریخ، بی سابقه است!!!

– تامین اینترنت این کشور از طریق کابل ها و فیبر های نوری متعلق به 3 شرکت مخابراتی که اجازه دسترسی نامحدود به اطلاعات را در اختیار برنامه جاسوسی MI6انگلیس قرار داده اند!!!

– کشوری که جزء پنج کشور دنیا از لحاظ بیشترین تعداد کاربر در استفاده از جاسوس افزارهای متعلق به سرویس های جاسوسی- تروریستی وابسته به دولت های صهیونیستی است!!!

شاید باور کردنی نباشد این مقدار نفوذ و سیطره دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین بر مرزها و خاک مجازی “ایران”؛ اما در کمال تاسف باید اذعان داشت آنچه گفته شد تنها بخش کوچک از اتفاقاتی است که در فضای مجازی کشور، آن هم در مقابل دیدگان مسئولین در حال وقوع است!!! نفوذی که این روزها با رونق گرفتن نرم افزارهای اجتماعی (بخوانید جاسوس افزارهای ضد اجتماعی) بیش از پیش در حال گسترش است!!! جاسوس افزارهای ضد اجتماعی که به مثابه آواکس هایی کوچک ولی بسیار قدرتمند در خدمت  سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی بوده و این روزها به سادگی در دستان کاربران به کار تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی خانه به خانه ایرانیان مشغولند!!!

آنچه مسلم است اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین مسئولین محترم دستگاه قضایی با توجه به این حجم گسترده از نقض قوانین و حقوق شهروندی و حریم شخصی افراد از سوی این ابر جاسوس افزارها آگاهی کامل دارند، چرا که سال گذشته شاهد ابلاغ حکم قضایی به وزارت ارتباطات از سوی کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه جهت مسدود سازی و فیلترینگ چندی از این جاسوس افزارها بودیم.

اما با وجود صدور حکم قضایی، متاسفانه تاکنون شاهد اجرایی شدن آن در سطح کشور نبوده ایم!!! حکمی که در میان مسئولان دولتی و قضائی چنان تایید و تکذیب شد که گویی خود مسئولین هم به درستی به یاد ندارند چه گفتند و چه کردند و چه هدفی داشته اند!!!

سوالی که مطرح می شود آن است که عملا چه کسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله و ایستادگی در مقابل اجرای احکام قضایی را دارند، و مهم تر از آن، به واقع دستگاه قضایی به چه کسانی اجازه سر پیچی از اجرای قوانین و احکام صادره را می دهد؟؟؟ آن هم حکمی حیاتی و لازم الاجرا که جهت جلوگیری از نفوذ و دست درازی سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی به حریم خصوصی و سود جویی از اطلاعات کاربران اینترنتی در فضای مجازی صادر شده است!!! حکمی که به واسطه اجرای آن از حضور و فعالیت آواکس های مجازی دشمنان صهیونیستی در قلب خانه های هموطنان ایرانی جلوگیری به عمل می آورد.

آیا اهمال و کم کاری مدیران قضایی کشور باعث این ضعف در اجرای احکام صادر شده است؟؟؟ یا می توان شائبه سکوت و همکاری بعضی از عوامل داخلی در دستگاه قضایی را با جریانی که باعث و بانی عدم اجرای حکم مسدود سازی جاسوس افزارهای صهیونیستی در کشور می شوند را در اذهان تقویت کرد!!!آیا نمی بایست ارگان مهم و تاثیر گذاری همچون دستگاه قضایی قبل از صدور احکام پشتوانه محکمی جهت اجرای آن ها در نظر گرفته و تا اجرای کامل احکام صادره نظارت و پیگیری لازم را نماید!!!

دراین میان سهم دولت در همکاری جهت حضور و فعالیت گسترده جنگ افزارهای صهیونیستی در فضای مجازی کشور به هیچ وجه قابل چشم پوشی نمی باشد. چه آن زمان که با وجود حکم قضایی از مسدود سازی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی به بهانه دروغی بزرگ به نام فیلترینگ هوشمند، ممانعت ورزیدند و چه در روزهای اخیر که شاهد نامه نگاری وزارت ارتباطات به مدیران صهیونیستی تلگرام، (جنگ افزاری که بر طبق اسناد منتشر شده جزو خطرناک ترین شبکه های اجتماعی می باشد)، جهت رسیدگی و حل مشکلات به وجود آمده در این جاسوس افزار صهیونیستی بوده ایم، که با این اقدام ذلت بار می توان گفت دولت بار دیگر علنا از حضور و فعالیت این ابر جاسوس افزارها در کشور حمایت و پشتیبانی نمود!!!

گذشته از این موارد، این روزها شاهد حضور و فعالیت گسترده وزرا و مسئولین دولتی در این گونه نرم افزارها هستیم که باید گفت این اقدامات نه تنها تهدیدی جدی از لحاظ امنیت سیاسی واطلاعاتی محسوب می شود، بلکه حضور افراد سرشناس و منسوب به مقامات بلند پایه دولتی در افکار عمومی باعث مشروعیت بخشیدن و تبلیغ بدافزارهای دشمنان صهیونیستی در سطح جامعه می شود!!! و قطعاً این نحوه برخورد مسئولین با حضور و فعالیت ابزار جاسوسی دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین در کشور چیزی جز خیانت به حقوق ملت و کشور نمی باشد!!!

آنچه که این روزها بیش از پیش فقدان آن در سطح جامعه قابل مشاهده می باشد، نا آگاهی و بی اطلاعی عموم جامعه از حجم گسترده نفوذ و فعالیت سرویس های جاسوسی _ترورستی دولت های صهیونیستی به واسطه رونق گرفتن جنگ افزارهایی همچون تلگرام، واتس اپ، وایبر، اینستاگرام و … در سطح جامعه می باشد. که قطعا اگر این آگاهی وجود داشت، هیچ ایرانی شریف و غیرتمندی حاضر به استفاده و حضور در این جاسوس افزارها نمی شد!!!

هیچ انسانی در هیچ کجای این کره خاکی با هر اعتقاد و فرهنگ و نژادی  از مورد سوء استفاده قرار گرفتن خرسند نمی گردد، حال آنکه بداند از سوی دشمن خونین و قسم خورده خود مورد سوءاستفاده قرار گرفته و موجب تقویت آن ها نیز می شود!!!

یکی از ارگان هایی که در زمینه روشنگری و آگاهی بخشی در سطح وسیعی از جامعه نقش اساسی و مهمی ایفا می کند، صدا و سیما می باشد. ارگانی که شاید بتوان گفت این روزها هدفی غیر از اهداف مقدس نظام اسلامی ایران در شناسایی و مبارزه جدی با دشمنان اسلام را در پی گرفته است!!! متاسفانه شاهدیم در اکثر بخش های خبری و برنامه های تولیدی رسانه ملی علنا از جاسوس افزارهای صهیونیستی نام برده شده و از آنها به عنوان ابزارهایی ارتباطی جهت تعامل مخاطبین با برنامه سازان و ارگان های مختلف استفاده می شود!!! مسئله ای که این روزها از عملکرد رسانه ملی در مواجهه با ابزار دشمن شاهدیم، بیشتر شبیه به تبدیل شدن این دانشگاه همگانی به کانون تبلیغاتی برای تبلیغ جنگ افزارهای دشمنان صهیونیستی می باشد؛ کانونی که بدون دریافت هزینه ای در حال تبلیغات گسترده و جذب کاربر برای سازمان های جاسوسی_ تروریستی دولت های صهیونیستی می باشد!!!

آنچه به عنوان رسالت صداوسیما در مواجهه و مبارزه با نفوذ دشمنان ضروری می نماید، شناسایی دشمنان و ابزار آن ها و در نتیجه تولید و پخش برنامه هایی در راستای آگاه سازی و زمینه سازی در سطح جامعه جهت حمایت از نرم افزارهای بومیو مطالبه از مسئولین قضایی و دولتی در راستای مقابله جدی با نفوذ دشمن و در هم شکستن نقشه های آنها و عقب راندن دشمن از فضای مجازی کشور می باشد.

از انصاف به دور است اگر از اقدامات و موضع گیری های صریح و روشن در مقابل حضور و فعالیت جاسوس افزارهای صهیونیستی از سوی مسئولین عالی رتبه دستگاه قضایی از جمله ریاست محترم قوه قضائیه آیت الله آملی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه، جناب آقای دکتر خرم آبادی معاون قضایی دادستان و دبیر کارگروه تعیین مصادق مجرمانه و … چشم پوشی کرد واقداماتی که به واقع نشان دهنده دغدغه مندی این مسئولین غیرتمند و انقلابی در مواجهه با حضور و فعالیت گسترده دشمنان و عدم امنیت در فضای مجازی کشور می باشد؛ اما در کمال تاسف به علت عدم تمکین مدیران دولتی به قانون و احکام قضایی صادره، شاهد اجرایی شدن آنها نبوده ایم. در اینجا انتظار می رود دستگاه محترم قضایی و همچنین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با توجه به ضرورت حفظ امنیت اطلاعاتی، سیاسی و فرهنگی جامعه ایرانی تا سرنگونی آواکس های مجازی دشمنان صهیونیستی دست از تلاش و پیگیری انقلابی خود بر ندارند.

اینها گوشه ای بود از دغدغه های یک جوان انقلابی که شاید سال های دفاع مقدس و هجمه گسترده دشمنان جهانی به مرزهای خاکی کشور را به درستی درک نکرده باشد، اما این روزها با تمامی وجود از هجوم وحشیانه جنگجویان سایبری دشمن دل نگران است؛ دشمنی تا بن دندان مسلح به پیشرفته ترین ابزار جاسوسی و اطلاعاتیکه کشورش را در سیطره کامل خود در آورده و چیزی نمانده تا پرچم فتح و پیروزی خود را بر سر در خانه هر ایرانی به اهتزاز در آورد!!!

دغدغه ای که باعث می شود به این بیندیشیم که مبادا حال این روزهای مسئولین ما، حال مردمانی باشد که در کلام امیر المونین علی (ع) به کفتارانی تشبیه شده اند که با ضربات آرام و ملایم در برابر لانه هایشان به خواب می روند تا دشمنان در کمین به آن ها رسیده و غافلگیرشان کنند.

چگونه می شود تا این حد از نفوذ دشمنان آگاه باشیم و باز هم شاهد سکوت مسئولین در برابر این هجمه ناجوانمردانه به حریم مجازی و خصوصی ایران و ایرانی باشیم!!!

منبع:راه دانا