سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 03:24 - پنجشنبه 15 مرداد 1394

مسئول بنیاد شهید جرقویه:

شهدا، خط بطلان بر تهاجم فرهنگی غرب کشیدند/ دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام

علی اصغر اکبری از مردم دعوت کرد تا در مراسم تشییع 38 شهید دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) شرکت فعال داشته باشند.

مسئول بنیاد شهید جرقویه و براآن در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهر نصرآباد طی هفته آینده گفت: تدفین شهدا در مناطق مختلف، نمونه بارز ترویج روحیه ایثار و شهادت است و خوشبختانه طی این چند سال مراسم تشییع شهدای گمنام در مناطق شش گانه شرق اصفهان اجرا شد.

علی اصغر اکبری با دعوت از مردم شرق اصفهان در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام در منطقه اظهار کرد: حضور مردم تجدید میثاق دوباره با شهدایی است که به منظور حفظ انقلاب از ارزشمندترین سرمایه زندگی که جانشان بود گذشتند و امروز وظیفه ماست که با حضور خود میزبانی خوبی از شهدا داشته باشیم.

وی افزود: غرب با ایجاد تهاجم فرهنگی در قشر جوان درصدد ترویج سبک زندگی غلط به خانواده هاست و مسئولان باید با برگزاری برنامه های ویژه شهید و شهادت، نگذارند تاثیر شبکه های مخرب ماهواره ای زندگی آرام مردم را به حاشیه برد.

مسئول بنیاد شهید جرقویه و براآن با اشاره به اینکه شهدا پیغام ایثار و عزتمندی را به میهن آوردند، تاکید کرد: شهدا با آمدنشان قدم بر چشممان گذاشتند و امروز وظیفه ما در عمل به تکلیف سنگین تر می شود.

وی با تاکید بر ساخت یادمان های شهدای گمنام با حداکثر سرعت، پس از تدفینشان، خاطرنشان کرد: شهدا با آمدنشان روشنایی دوباره ای را به زنان و مردان شهرها هدیه می دهند و مسئولان در عمل به ادای وظیفه، باید پس از تدفین پیکر شهیدان، در ساخت یادمان و برگزاری مراسمات فرهنگی پر تلاش حرکت کنند.

اکبری با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در شهر نصرآباد همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مردم بخش جرقویه سفلی سال 93 با حضور حداکثری در مراسم تشییع شهدای گمنام نشان دادند که یاد شهدا در بین مردم مناطق کویر، خاموش شدنی نیست و در چند روز آینده بار دیگر نشان خواهند داد که میثاق وصف ناشدنی آنها با شهدا تا ظهرو امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی از مردم خواست تا با حضور خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، بار دیگر مقاومت و ایثار مردم منطقه جرقویه را به ثبت برسانند.

گفتنی است اکبری در پایان به دیدار بخشدار بخش مرکزی و شورای بخش از خانواده شهدای روستای حسین آباد- باجه و جاجا از توابع براان شمالی اشاره و تصریح کرد: طرح سپاس به جهت پاس داشت و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، به همت مسئولان بنیاد شهید جرقویه و بخش مرکزی برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.