سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 14:13 - چهارشنبه 14 مرداد 1394

شهردار زیار خبر داد

دوربین مداربسته به کمک طرح کنترل نظارتی جاده های شهر زیار آمد

مهندس سید رسول داودی از نصب دوربین مدار بسته در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: نصب این دوربین ها باعث افزایش امنیت ،کنترل ترافیک خودروها و کاهش روند حضور پلیس در سطح شهر می شود.

شهردار زیار در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از بخش مرکزی با اشاره به نصب دوربین های کنترل ترافیکی در مکان های عمومی شهر گفت: از عمده‌ترین مزایای این دوربین‌ها، کاهش تهدیدات احتمالی، تقویت خدمات ‌رسانی، تعقیب و گریز نامحسوس مجرمین، ضبط و ذخیره‌سازی و قایع شهر است.

مهندس داودی هدف از نصب دوربین های مدار بسته در این شهر را کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ثبت تخلفات رانندگان و همچنین برخورد با رانندگان خاطی و متخلف در خیابان ها ونقاط پرتردد شهرزیارعنوان کرد.

وی گفت: اگر بتوانیم فرهنگ راهنمایی و رانندگی را در کشور ارتقا بخشیم جامعه از امنیت روانی و صرفه جویی در وقت وبهداشت روانی برخوردار خواهد شد.
شهردار زیار اشاره کرد: اصلاح در رفتار ترافیکی می تواند در کاهش تصادفات نقش مهمی را ایفا نماید و از آسیب های اجتماعی و فشار هزینه های مادی پس از تصادفات جلو گیری کند.

شهردار زیار در ادامه افزود: شهری توسعه یافته است که بتواند در مدیریت همه گزینه‌ها همچون درآمدزایی، فرهنگی، مشارکت مردم، توجه به نیاز جامعه جهت ایجاد رفاه و آسایش را داشته باشد.

مهندس داودی با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند مشارکت همه مسئولان و مردم با شهرداری است، یاد آورشد: شهروندان می‌توانند با انتقادهای منصفانه خود در رفع مشکلات شهری یار و یاور شهرداری باشند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.