سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:02 - چهارشنبه 14 مرداد 1394

مسئولان پاسخ دادند

چرایی دریافت هزینه ۴۸ هزار تومانی از متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به‌اینکه مبلغ ۴۸ هزار تومان از متقاضیان شرکت در آزمون دریافت می‌شود، گفت: این رقم به منظور برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و مصاحبه و گزینش توسط آموزش و پرورش دریافت می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که در بخشنامه آموزش و پرورش ذکر شده که متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید مبلغ 48 هزار تومان بابت هزینه پرداخت کنند، معیارهای تعیین این هزینه چیست، اظهار داشت: سازمان سنجش جداول هزینه‌ای دارد که متناسب با تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی هزینه‌ها را تعیین می‌کند.

وی افزود: هر اندازه تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی افزایش یابد، هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس برآوردی که از تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشتیم و با جای‌گذاری این برآورد در جدول هزینه‌های سازمان سنجش و در نظر گرفتن هزینه‌های مصاحبه و گزینش قبول‌شدگان مبلغ 48 هزار تومان را پیشنهاد کردیم.

بطحایی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این هزینه برای اجرای آزمون توسط سازمان سنجش در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد و بخش بسیار کمتری برای مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش نیز در پاسخ به این پرسش که برآورد آموزش و پرورش از تعداد متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی چه تعداد است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 100 هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کنند اما این صرفا در حد پیش‌بینی است و آمار دقیق باید بعد از ثبت‌نام توسط سازمان سنجش اعلام شود.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.