اصفهان شرق

دفترچه آموزش جذب دختران داعش+عکس

کدخبر: 70203
1394/05/12 در ساعت 15:16

به گزارش اصفهان شرق؛ روزنامه “میرور” انگلستان نوشت، این دفترچه راهنما، در بر دارنده فهرستی از اشیاء و لوازمی است که دختران علاقمند به پیوستن به داعش باید قبل از ترک کشور و حرکت به طرف سوریه، باید آن را تهیه نمایند.

فهرست این فرد شامل اشیاء خاص برای زوج های جدید است؛ زیرا دختران جوان که به سوریه می روند، تحت عنوان جهاد نکاح به داعش می پیوندند.

وی توصیه های متعددی به دختران جدید الورود دارد و از آنان خواسته انواع مناسبی از لباس های کوتاه و بدن نما برای جلب توجه و خشنود ساختن همسرانشان با خود داشته باشند و بدون آنکه هویتشان کشف شود به کشور سوریه سفر کنند و هیچگونه اطلاعات مهم را کپی برداری نکنند و به همراه نداشته باشند.

اقصی متهم است که یکی از عوامل اصلی جذب دختران به گروه های تروریستی است و شیوه هایی به کار می برد که می تواند دختران را در این زمینه فریب دهد.

گفته شده است که وی سرکرده شبه نظامیان مسلح دختر می باشد که تحت عنوان گردان “خنساء” از خیابان های “رقه” به عنوان مقر گروه داعش حفاظت کرده، مراقب رفتار زنان هستند و هر نوع تخلف رفتاری آنان را مورد پیگرد قرار می دهند.

اطلاعات موجود حاکیست، ۶۰۰ زن و دختر از انگلستان به داعش در سوریه پیوسته اند.

این دختر ۲۱ ساله پاکستانی‌تبار در گلاسکو اسکاتلند در خانواده ای مرفه بزرگ شد و در بهترین مدارس درس خواند اما در نهایت به رئیس یک گردان زنانه داعش (خنسا) در رقه سوریه تبدیل شد. او در سال ۲۰۱۳ برای جهاد نکاح منزل خود را در اسکاتلند ترک کرد و به سوریه رفت.

منبع:راه دانا