سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:31 - دوشنبه 12 مرداد 1394

شهردار محمدآباد خبر داد:

آغاز دومین دوره طرح فاطمه شناسی در جمع بانوان محمدآبادی

آئین افتتاحیه دومین دوره طرح فاطمه شناسی با عنوان زن و سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان در شهر محمد آباد جرقویه سفلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از محمدآباد، آئین افتتاحیه دومین دوره طرح فاطمه شناسی با عنوان زن و سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان در روز چهارشنبه 14 خرداد 94 در محل سالن اجتماعات شهرداری محمدآباد برگزار می گردد.

شهردار محمدآباد با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال پرشور خانواده های شهر از اولین دوره طرح فاطمه شناسی در تابستان 93 تصمیم بر این شد تا دومین دوره این طرح به صورت تخصصی و ویژه بانوان با عنوان زن و سبک زندگی اسلامی با الگوگیری از زندگی بابرکت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) برگزار شود.

مهدی نصر اصفهانی اظهار کرد: در این دوره ابتدا نیازسنجی با شیوه پیامکی و مکتوب از عموم شهروندان انجام شد و بعد از آن در مرحله بعدی با حضور کارشناسان فرهنگی و مذهبی موضوعات 7 جلسه انتخاب گردید.

وی با اشاره به حضور مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان در طرح گفت: در آئین افتتاحیه طرح، دکتر اثنی عشران مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان حضور داشته و به ایراد سخن خواهند پرداخت.

نصر اصفهانی افزود: در جهانی که صاحبان قدرت و ثروت زن را به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف خود در نظر گرفته اند و برای میل به این مقصد نقشه ها در سر دارند می بایست با برنامه ای هدفمند و کارشناسی شدخ وارد عرصه شد تا آفات و آسیب های این تهاجم را ابتدا به حداقل رساند و در ادامه آن را به صورت کامل دفع نمود.

شایان ذکر است دومین دوره طرح فاطمه شناسی از چهارشنبه 14 مرداد تا چهارشنبه 25 شهریور 94 ،چهارشنبه های هر هفته از ساعت 17:30 در محل سالن اجتماعات شهرداری محمدآباد برگزار می گردد.

101010

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.