سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:46 - دوشنبه 12 مرداد 1394

رییس کمیته امداد جرقویه خبر داد:

دیداری در قالب طرح مفتاح الجنه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه ازدیدار با 20 خانوار دارای بیمار صعب العلاج تحت حمایت در سطح منطقه در قالب طرح مفتاح الجنه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه ، عبدالرزاق میرزائی گفت: سرشت پاک انسانها ودیعه الهی است که انسان را بر آن داشته تا نسبت به مشکلات همنوع خود بی تفاوت نبوده و در مصائب و مشکلات او خود را شریک و در رفع نیازها از هیچ گونه کوششی دریغ
نمی کند.

وی اظهار داشت:کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولین خیراندیش و نیکوکار طرح مفتاح الجنه را اجرایی نموده است تا بواسطه آن الفت و دوستی بین محرومین و مسئولین محقق گردد.

میرزائی افزود: این طرح یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در طول سال است که در راستای اجرای این طرح مسئولین ادارات و نهادها از خانواده های نیازمند بازدید بعمل می آورند.

وی تصریح کرد: در این طرح مسئولین از نزدیک با مشکلات و نیازمندی های خانواده های مددجویان آشنا شده و بررسی های لازم انجام می گیرد. میرزائی بیان داشت: در همین زمینه در ماه جاری با همراهی مسئولین از 20 خانوار تحت حمایت بازدید بعمل آمده و مساعدتهایی در قالب سبد کالا به آنها صورت گرفت.

وی مبلغ مساعدتهای صورت گرفته به این خانواده ها را بیش از 14 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از جمله اهداف این طرح احیاء ارزش دینی همنشینی با فقرا و نیازمندان، تبلیغ و ترویج سیره پاک ائمه اطهار(ع) بویژه مولی الموحدین حضرت علی (ع) در مصاحبت با فقرا و محرومین، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین و مسئولین ، آشنائی نزدیک خیرین و مسئولین با مشکلات و نحوه زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و آشنایی مسئولین با یکی دیگر از طرح های خداپسندانه کمیته امداد می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.