سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 10:34 - دوشنبه 12 مرداد 1394

برای ثبت نام کلیک کنید:

سی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه

ثبت نام سی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه کلید خورد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه، ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت ، ترتیل ، معارف قرآن کریم (مفاهیم سابق) اذان، دعا خوانی و حفظ 10 ،15 ،20 و 30 جزء کلید خورد.

حسین اکبر سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه جرقویه افزود: این مسابقات با هدف ترویج اعتلای فرهنگ قرآن در جامعه کنونی می باشد و همه ساله شاهد حضور چهره های قرآنی جدیدی در این مسابقات هستیم که مسیر موفقیت را طی می کنند و حتی از قراء مصری هم پیشی می گیرند. آقای اکبر در ادامه این نوید را دادند که این مسابقات توسط خبره ترین داوران سه بخش جلگه ، جرقویه عیا و جرقویه سفلئ داوری میشوند و تلاش شده که در بهترین شرایط عدالت و بالاترین سطح کیفیت برگزار گردد لذا همه متقاضیان می توانند حتی برای محک خود و جایگاه رشد قرآنی خود در منطقه در این مسابقات شرکت نمایند.

وی اظهار کرد: منبع مسابقه رشته مفاهیم در سطح شهرستانی تفسیر سوره های انفال و توبه بر اساس تفسیر نمونه آیت اله مکارم شیرازی می باشد و زمان برگزاری مسابقات متعاقباً توسط پیامک به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید لذا لازم است در وارد کردن تلفن همراه نهایت دقت را مبذول فرمائید.

sms

متقاضیان ثبت نام می توانند جهت ثبت نام از یکی از روشهای زیر اقدام نمایند:

  1. ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت awqaf.ir
  2. ثبت نام پیامکی با ارسال اطلاعات شخصی طبق الگوی زیر به شماره پیامک 50005538

-جهت دریافت راهنمای ثبت نام پیامکی ارسال عدد 3 و دریافت لیست کد رشته ها ارسال عدد 1 به شماره پیامک مذکور اقدام نمائید.

3.مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه به نشانی هرند خ امامزاده اسحاق (ع) طبقه فوقانی صندوق قرض الحسنه ولی عصر (عج) و یا تماس با شماره تلفن 46402555

  1. مراجعه به پایگاههای طرح ملی حفظ قرآن کریم در سراسر بخش های جلگه ، جرقویه علیا و سفلئ

((متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد عالی هماهنگی مسابقات کل کشور به نشانی اینترنتی s-iqc.ir مراجعه نمایند))

01010101

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.