سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:02 - یکشنبه 11 مرداد 1394

حضور سرحلقه رسانه ای عرفان حلقه در مذاکرات هسته‌ای!

سر حلقه رسانه ای این فرقه با نام « ز ی» که مدتی نیز به همراه لیدر آن بازداشت بوده و در دادگاه بدوی نیز به سه سال زندان محکوم شده است در پوشش خبرنگار یک سایت نه چندان معروف در وین حضور داشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ این روزها فرقه ضاله حلقه که از دهه هشتاد لیدر و عناصر آن مشکلات امنیتی متفاوت برای نظام ایجاد کرده اند در پایان خط قرار گرفته است.
با صدور حکم اعدام و ابلاغ رسمی آن می رود که طومار این فرقه که با اعمال خود موجب وهن دین و خسارت مادی و معنوی به بسیاری از شهروندان شده بود پیچیده شود.
از سوی دیگر عناصر فراری این فرقه درخارج از کشور با استفاده از تمام تربیونهای استکبار به تبلیغ و مظلوم نمایی از لیدر فاسد این فرقه می پردازند.
اما این روزها که مذاکرات و توافق وین مورد توجه تمام رسانه ها قرار گرفته است برخی از حواشی بوجود آمده نیز حائز احمیت است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
در همین خصوص سر حلقه رسانه ای این فرقه با نام « ز ی» که مدتی نیز به همراه لیدر آن بازداشت بوده و در دادگاه بدوی نیز به سه سال زندان محکوم شده است در پوشش خبرنگار یک سایت نه چندان معروف در وین حضور داشته است.
گفته می شود نامبرده با برخی افراد و رسانه های خارج نشین برای فرار و پناهنده شدن در آینده و کسب حمایت برای لیدر این فرقه ضاله ارتباط گرفته است.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.