سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:19 - یکشنبه 11 مرداد 1394

رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان:

هویت ۱۹ شهید تازه تفحص شده اصفهانی مشخص شد

رئیس ستاد نماز جمعه استان اصفهان با اشاره به تشییع پیکر ۵۰ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان گفت: هویت ۱۹ شهید تازه تفحص شده اصفهانی مشخص شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به تاریخ 12 مرداد، روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برنامه‌ریزی‌های لازم و همکاری با نهادهای مختلف همیشه وظایف خود را به گونه ای انجام داده که قابل تقدیر است.

وی افزود: هیچ سالی شاهد کاهش جمعیت در راهپیمایی روز قدس و یوم الله 22 بهمن نبوده‌ایم و این نشان از عملکرد صحیح و به جای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس ستاد نماز جمعه استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان این استعداد را دارد که سازمان‌ها و ارگان‌های بیشتری با ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستادی است که باید کار همه را به نحواحسن انجام دهد به گونه‌ای که عدم انجام صحیح این وظایف موجب ضعف همه می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه همکاری موجب افزایش کمیت‌ها و کیفیت‌ها می‌شود، تصریح کرد: ستاد نماز جمعه استان اصفهان هم سعی دارد با این نهاد غیردولتی منتصب به ولایت نهایت همکاری را داشته باشد به گونه‌ای که کار شورای هماهنگی را کار خود می‌داند.

وی در پایان با اشاره به تشییع 50 شهید غواص خط شکن در سالروز شهادت امام صادق افزود: امید بر آن داریم که مراسم تشییع این عزیزان که 19 نفر آنان شناسایی و متعلق به استان اصفهان هستند به خوبی برگزار شود و دستگاه‌های استان از تمام تلاش خود برای تشییع هرچه با شکوه‌تر تشییع این شهدا استفاده کنند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.