سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 09:40 - یکشنبه 17 آذر 1392

پیشرفت در اجرای مسقف کردن شرکت قارچ یکتای سپاهان

بخشدار جرقویه سفلی گفت: طی جدول زمان بندی 45 روزه جهت مسقف کردن شرکت قارچ یکتا در جهت رفع بو، این پروژه در طی 10 روز پیشرفت خوبی داشته است.

Vater Markjhjh

به گزارش اصفهان شرق: شرکت قارچ یکتای سپاهان واقع در بخش جرقویه سفلی مرکز اشتغال زایی مفیدی در سطح منطقه است ولی در این راستا مشکل بوی کمپوست این شرکت و بوی نا مطلوب ناشی از آن موجب آزار برخی مردم روستای اطراف می شود که با تدوین جدول زمانبند ی 45 روزه در جهت مسقف کردن این شرکت همچنان مرکز اشتغال زایی قارچ یکتا در راستای اهداف اقتصادی پا بر جا می ماند.

جلسه ای با حضورعباسی مسئول سیاسی فرمانداری و مسئولین بخش جرقویه از این کارخانه در جهت پیگیری سطح سقف دار کردن این شرکت انجام شد.

جعفری بخشدار جرقویه سفلی اظهار داشت: حدود 10 روز از تدوین جدول زمانبندی مسقف کردن شرکت می گذرد و در این جلسه پیشرفت خوبی در راستای طرح رفع بو انجام گرفته بود.

وی افزود: این کارخانه با اشتغال زایی 200 نفر به طور مستقیم و 800 نفر غیر مستقیم در راستای اشتغال زایی در منطقه گام برداشته است لیکن ما در جهت اشتغال و اقتصاد مردم قدم بر می داریم و در این راستا می بایست موارد آزار و اذیت مردم را بر طرف کنیم که در این جهت این شرکت اقدامات خوبی را داشته است .

بخشدار بیان نمود: امید است اتمام این طرح تا اواخر برج 10 سال 92 به انجام برسد .

جهت مسقف کردن و رفع و بوی کامل عباسی در این جلسه رضایت خود را از پیشرفت کار ابراز داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.