سرویس: اجتماعی 08:00 - شنبه 10 مرداد 1394

بازخوانی/2

شرق اصفهان در هفته ای که گذشت…

پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته ی گذشته را در اینجا مرور کنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته گذشته را در بین اخبار زیر مشاهده کنید. برای دیدن متن کامل اخبار روی تیتر آن ها کلیک کنید:

 

تصاویر دیدنی از داخل ضریح امام حسین (ع)

عکس هایی که گرفته شده است، این بار مربوط به داخل ضریح مطهر امام حسین (علیه‌السلام) است و حس و حال معنوی خاصی را در این تصاویر شاهد هستیم.

 

جوانان شرق اصفهان در سایه ی بی توجهی و بی مهری

توجه به قشر نوجوان و جوان و برآورده کردن نیازهای آنها همواره مورد تاکید رهبری بوده است؛ با این حال بیکاری، مشکلات مسکن، نابرابریهای اجتماعی، نداشتن امنیت شغلی و … از مسائلی هستند که جوانان ما با آن در گیر هستند و این معضلات بنیادی، شادی و نشاط صحیح را از جوانان گرفته است.

 

ورزنه برای کمک به امامزاده اش هم غریب ماند/ چشم انتظاری برای ورود خیرین

امام جمعه شهر ورزنه گفت: اماکن متبرکه شهر ورزنه نسبت به دیگر شهرهای شرق اصفهان، بیشتر نزد خیرین مورد بی مهری قرار گرفته اند و می طلبد مسئولان در این خصوص اقدام سودمند نشان دهند.

 

آسفالت گرم مسیر پرخطر قمشان به شاهتور را پوشاند/ جاده نصرآباد همچنان در انتظار تدبیر اداره راه

در کنار رفع مشکلات جاده های شرق اصفهان و ایمن سازی آن، پايان زیر سازی و شروع آسفالت فاز یک محور روستای قمشان به دهستان شاهتور در حال انجام است.

 

زبان محلی مردم ورزنه، میراثی ماندگار در پهنای شرق اصفهان است

در این نوشتار کوتاه قصد داریم به مطلبی جالب و جدید در مورد گویش محلی مردم شهر ورزنه را مورد بررسی قرار دهیم.

 

دختر عشایر نصرآبادی سد کنکور را شکست

دانش آموز عشایر شهر نصرآباد با تلاش و کوشش بسیار و در سایه محرومیت های زندگی و شهر توانست به موفقیت در کنکور علوم انسانی سال 94 نائل شود.

 

پبام تسلیت سردار نقدی به فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

در پی درگذشت همسر سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به ایشان تسلیت گفت

 

استعداد یابی در شهرهای کوچک جدی گرفته نمی شود/ تاثیر شگرف دعا در روحیه جوان ایرانی

حمیدرضا الله دادی ورزنه از جوانان موفق ورزنه ای گفت: سیستم های مشاوره ای باید توسط مسئولان ذیربط در شهرهای حاشیه اصفهان تاسیس شود تا جوانان بر حسب استعداد و علاقه برای اینده کاری خود قدم بردارند.

 

در جمهوری اسلامی همه باید عارف شوند/ کلیپ صوتی

کیلیپ صوتی «در جمهوری اسلامی همه باید عارف شوند» گزیده ای از سخنران استاد علی اصغر طاهرزاده اصفهانی در جمع معتکفان رمضان ۹۴ در اصفهان است.

 

نگاه مسئولان به شرق اصفهان باید حل مشکلات و توسعه اقتصادی باشد

فولادگر گفت: مسئولان باید در ابتدا شرایط اقلیم و مزیت های هر منطقه را مد نظر قرار دهند تا بتوان با دید حل مشکلات هر منطقه قدم برداشت.

 

روحیه جهادی چرخه ی تولید را در شرایط تحریم حرکت داد/ شرکت سیمرغ تنها واحد تولید کننده تخم مرغ امگا 3 در اصفهان

شرکت سیمرغ تنها واحد تولید کننده تخم مرغ امگا 3 اصفهان است که غذایی غنی شده و سالم را با تعداد 480 هزار قطعه مرغ تخم گذار در واحد یک و 900 هزار در واحد دو و به خانواده ها عرضه می کند.

 

جای خالی فرهنگ رانندگی با 23 سرعت گیر جبران شد

گرچه سرعت گیر ها اعلام کننده های اتوماتیک صوتی سرعت در داخل اتومبیل هر یک می توانند نقش موثری در کنترل سرعت اتومبیل داشته باشد اما آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، رعایت سرعت مجاز و مطمئن توسط رانندگان خودرو هاست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.