سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 09:04 - شنبه 10 مرداد 1394

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه گفت:

ظرفیت های ورزشی شرق اصفهان نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان

حسینی گفت: حمایت های مسئولان ورزشی استان از ظرفیت های ورزشی در شرق شهرستان اصفهان می تواند نوید بخش گامی نو در این خصوص باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق، با توجه به ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان ادرات و ورزش و جوانان به عنوان پیشگامان این امر می بایست برنامه ریزی دقیقی را پیرامون امور این جوانان بر عهده بگیرند. بر این اساس با روسای ادارات ورزش و جوانان در بخشها و شهر های تابعه شهرستان اصفهان تماس گرفتیم تا از برنامه ریزی این عزیزان در ایام تابستان مطلع شویم.

در اولین مصاحبه به سراغ سید جواد حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه رفته و مسائل و مشکلات را جویا شویم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش های شهرستان اصفهان اظهار کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، جام رمضان در سه سالن فجر اژیه، بعثت اسلام اباد و آزادگان هرند برگزار شد و همچنین حضور تیم والیبال بخش جلگه در مسابقات والیبال کوهپایه و کسب عنوان نایب قهرمانی از موضوعات ارزشمند در این رابطه بود.

مسئول اداره ورزش و جوانان جلگه گفت: امسال برای نخستین بار از طرف بخشدار جلگه، اداره ورزش و جوانان بخش به عنوان دبیر خانه ستاد اوقات فراغت بخش انتخاب شد که از اهم اقدامات مربوطه در تابستان امسال بود.

وی با توجه به برگزاری مسابقات جام رمضان متذکر شد: در این روزها جام رمضان بخش اعظمی از تابستان را پوشش داد و در ادامه امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق در خدمت اهالی بخش باشیم.

حسینی با ذکر اینکه محرومیت های بسیاری در زمینه ورزشی شهرستان موجود است، اذعان کرد: ورزش ما در مظلومیت کامل به سر میبرد به گونه ای که بودجه مستقل ورزشی وجود ندارد و ورزش ما دائما وابسته به دستگاه های دیگر میباشد و این امر ورزش را تضعیف میکند و این در صورتی است که در شرق اصفهان در 6 بخش این شهرستان گرفتاری های خاص خود، اعم از نیروی انسانی کافی، بودجه مورد نیاز حمایت ورزش بانوان و کمک به ورزش قهرمانی را داریم.

وی تصریح کرد: امروز شرق اصفهان پتانسل عظیمی در ورزش قهرمانی دارد به گونه ای که فوتبال رامشه قهرمان استان شد.

این مسئول ورزشی شرق اصفهان با توجه به پتانسیل های موجود در بخش های شرق اصفهان، بیان کرد: بن رود تنها بخشی است که ورزش کبدی در ان فعال است و قهرمانی استان را در کارنامه خود دارد و کوهپایه به عنوان قطب والیبال شرق اصفهان و جلگه قهرمان آسیا ویژن با 10 بازی بدون شکست است.

وی با درخواست از مسئولان ارشد استان در کمک به امر ورزش گفت: ظرفیت های موجود شرق اصفهان نیاز به حمایت مسئولان ارشد بخش ها و متولیان ورزش استان و شهرستان اصفهان دارد و باید حمایت های لازم را انجام دهند.

حسینی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت های موجود اصفهان با حضور ارزشمند حسین زیبایی دارای تحصیلات ورزشی و اگاه به مشکلات ورزشی نگاه ویژ های به بخش ها ومناطق محروم شرق اصفهان داشته باشیم تا بتوان در این امر موفق باشیم.

وی در پایان متذکر شد: اداره ورزش و جوانان در روز ورزش پهلوانی مصادف با 17 شوال، همایش ورزش صبحگاهی در محل بوستان جلگه را برگزار می کند که امیدواریم با استقبال اهالی خوب و بزرگوار روبرو شویم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.