سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:00 - جمعه 09 مرداد 1394

امام جمعه موقت ورزنه:

پایداری ملت، ایران هسته ای را به جهان معرفی کرد

حجت الاسلام مرتضیایی گفت: برای رسیدن به قله های خودکفایی باید استقامت و صبر داشت.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، امام جمعه موقت شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری گفت: پروردگار جهت تکامل انسان ها قانونی را بعنوان شریعت و قانون شرع ابلاغ نموده و انسان ها را مکلف کرده تا تسلیم قانون خدا باشند و کسانی که در برابر خدا کبر ورزند سرانجام آنها سوختن در آتش جهنم است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم مرتضایی به روایتی از حضرت علی(ع) اشاره و بیان کرد: تسلیم خدایی باشیم که زشتی ها و بدی ها را پنهان کرده و به واسطه پوشاندن گناهان بزرگی و عفو خود را به بندگان معرفی می کند.

وی تصریح کرد: مطیع خدایی باشیم که تمام نیاز های بندگان را فراهم نموده و کسی در این دنیا باقی نخواهد ماند جز او و حیات همیشگی و ابدی در آخرت است زیرا دنیا محل گذر است و جای ماندن نیست.

 

مرتضایی در خطبه دوم به کار و تلاش اشاره و افزود: کار و تلاش باعث قطع وابستگی یک ملت از بیگانگان می شود و لذا باید همه جهت رسیدن به قله های بلند خودکفایی تلاش و در کار خود استقامت و صبر داشته باشیم و همچنین در کارها تقوا و برای رضای خدا بودن را رعایت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هر مسلمانی باید در برابر دشمنان استقامت داشته باشد و به فرموده مقام معظم رهبری که امروز جهان پذیرفته که باید ایران هسته ای را تحمل کنند و این فقط به واسطه صبر و استقامت و پایداری ملت ایران اسلامی محقق شد.

امام جمعه موقت ورزنه در پایان به جنگ عربستان بر علیه مردم یمن اشاره و افزود: آنهایی که امروز خود را خادم حرمین شریفین می نامند با کشتن بندگان خدا در یمن جنایتی بزرگ و نابخشودنی را مرتکب شده اند و این ها از دین و از راه خدا بیرون و عذابی سخت در انتظار آنها خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.