سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:13 - پنجشنبه 08 مرداد 1394

استاندار اصفهان خطاب به مسئولان :

از تمام ظرفیت های موجود در استان برای تشییع شهدا استفاده شود

رسول زرگرپور با اشاره به مراسم استقبال از ۵۰ شهید سرافراز دوران دفاع مقدس در ۲۰ مرداد ماه امسال در استان اصفهان گفت: اصلی ترین پیام شهیدان سرافراز، وحدت، یکپارچگی، همدلی و همزبانی است و این پیام مهم باید در این مراسم به بهترین شکل تجلی یابد.

به گزارش اصفهان شرق، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی استقبال و تشییع از شهدای والامقام و کبوتران خونین بال دوران دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه مراسم تشییع شهدای گلگون کفن باید با شکوه زاید الوصفی برگزار شود، اظهارداشت: باید فضای تاثیرگذار معنوی قوی در شهر ایجاد شود و حال و هوای اصفهان به سمت دوران دفاع مقدس برود و ۲۵ آبان ها در خاطره ها تداعی گردد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: اصلی ترین پیام شهیدان سرافراز، وحدت، یکپارچگی، همدلی و همزبانی است و این پیام مهم باید در این مراسم به بهترین شکل تجلی یابد.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان تجربیات بسیار ارزنده و خوبی را در این زمینه دارند، افزود: محوریت برگزاری این مراسم با اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است و مسئولین ستاد و کمیته های برگزار کننده ی این مراسم برای برگزاری هرچه بهتر باید با قوت کار خود را پیش برند.

زرگرپور به مکان های پیش بینی شده برای تدفین شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: مسئولین شهرستانهایی که قرار است کاروان شهدا از آنجا عبور نمایند و یا اینکه تعدادی از شهدا در آن محل تشییع و تدفین شوند، همکاری لازم را با ستاد و کمیته ها داشته باشند.

استاندار اصفهان در پایان گفت: باید از ظرفیت های هیئت های مذهبی، صدا سیما، رسانه ها و فضای سایبری برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم استفاده شود.

گفتنی است بیستم مرداد، همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، اصفهان میزبان نزدیک به ۵۰ شهید غواص خط شکن و شهدای گمنام عملیات کربلای چهار خواهد بود.
تا کنون ۱۸ نفر از این شهدا، شناسایی شده اند و مابقی به صورت گمنام تشییع و تدفین می گردند که احتمال تغییر در این آمار وجود دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.