سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 15:11 - پنجشنبه 08 مرداد 1394

مسئول پایگاه مشاوره کنکور جرقویه علیا:

گاهی دقت فدای سرعت در انتخاب رشته داوطلبان می شود

رضایی در تاکید به داوطلبان کنکور 94 گفت: علاقه را در انتخاب رشته تحصیلی مد نظر قرار دهید تا با انگیزه به تحصیل بپردازید.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، انتخاب رشته یکی از مهم ترین بخش های ماراتون کنکور سراسری در بین دانش آموزان است. مرحله ای که به اندازه کنکور ارزش داشته و اگر دقت لازم را به خرج ندهیم، زحمت یک ساله ما بر باد خواهد رفت.

بررسی و مطالعه دقیق برای داوطلبین کنکور باید به نحو مطلوب صورت گیرد تا بتوان انتخابی هدفمند برای حرکت در مسیر آینده کرد.

مسئول پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور در شهر حسن آباد در خصوص اهمیت دادن به انتخاب صحیح، گفت: دانش آموزان توجه داشته باشند که دقت را فدای سرعت نکرده و از حداکثر فرصت خود برای انتخاب مطمئن رشته در محیطی آرام و پر حوصله استفاده کنند.

رضایی با اشاره به اینکه داشتن آگاهی کافی از شرایط دانشگاه ها برای انتخاب افراد مهم و ضروری است، اظهار کرد: داوطلبان توجه داشته باشند که در انتخاب رشته، علاقه و محدودیت های دانشگاهی را مد نظر قرار دهند تا پس از قبولی در دانشگاه، دچار تردید در ادامه تحصیل نشوند.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن اهداف تحصیلی و موقعیت شغلی افزود: داوطلبانی که آگاهی کافی در انتخاب رشته را ندارند، در این مسیر مهم از فردی آگاه کمک بگیرند و به پایگاه های مورد اعتماد مراجعه کنند تا به مراحل بعدی تحصیلی آنها خدشه ای وارد نشود.

رضایی هدف از تشکیل و فعالیت پایگاه های مشاوره ای کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنان در راستای کسب موفقیت های تحصیلی عنوان و گفت: انتخاب رشته باید طبق علاقه، شناخت، توانایی علمی، توان اقتصادی خانواده ها، امکانات مراکز آموزشی، آینده شغلی و آزادی عمل انجام شود.

شایان ذکر است پایگاه مشاوره ای در جرقویه علیا در دو مکان اداره آموزش و پرورش در شهر حسن آباد و کانون بشارت رامشه از ساعت  7:30 الی 14 در حسن آباد و عصر ها از ساعت 15:30 الی 20 در رامشه در خدمت داوطلبان می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.