سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:28 - جمعه 09 مرداد 1394

در محل باغ بانوان شهر:

ورزش صبحگاهی بانوان محمد آبادی کلید خورد

ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و دختران شهر محمد آباد و بخش جرقویه سفلی به صورت رایگان به صورت رایگان در محل باغ بانوان شهرداری محمدآباد برگزار می گردد.

به گزارش اصفهان شرق، اوقات فراغت مساله ای مهم در شرق اصفهان است که متاسفانه مسئولان کم تر به برخی شیوه های جذاب آن در بین جوانان و گاها بانوان بها داده اند. با توجه به موقعیت بومی و مذهبی شهرهای شرق اصفهان، حضور بانوان در پارک ها و محیط های عمومی به وضوح دیده نمی شود و این مساله باید به عنوان موضوع مهم در اولویت طرح های فرهنگی و ورزشی شهرها قرار گرفته شود تا محیط هایی بدور از نامحرمان و امن برای بانوان متعهد شرق اصفهان دیده شود.
در این خصوص شهرداری شهر محمد آباد به صورت جدی وارد عمل شده و با اقدام ارزشمند خود خبری خوش برای بانوان و دختران شهر محمد آباد را کلید زد.

شهردار محمدآباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در محمد آباد با اعلام این خبر خوش گفت: اوقات فراغت از مسائل مهم در ابعاد فرهنگی و ورزشی در بین جوانان است که با برنامه ریزی صحیح توسط مسئولان و متولیان امور جوانان می توان به درستی در شهرهای کوچک خارج از کلان شهر اجرا شود.

مهدی نصر اصفهانی اظهار کرد: از عموم خواهران شهر و بخش دعوت می کنم تا در راستای سلامتی جسم و روحشان و داشتن روزهای با انرژی حتما در کنار دیگر خواهران به باغ بانوان شهرداری محمدآباد مراجعه نمایند و در ورزش صبحگاهی شرکت کنند.

وی بانوان را قشر مهم جامعه تلقی و افزود: در راستای رفاه و آسایش بانوان شهر دست به هرگونه تلاشی خواهیم زد و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد زیرا بانوان قشر مهم جامعه هستند و سلامت فردی آنها در کانون خانواده از اولویت برخوردار است.
شهردار محمد آباد با تاکید بر شرکت گسترده در ورزش صبحگاهی اذعان کرد: ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و دختران شهر و بخش به صورت رایگان به همت حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری محمدآباد همه روزه از ساعت 7الی 8 صبح زیر نظر مربی و به صورت رایگان در محل باغ بنوان شهرداری محمدآباد برگزار می گردد و بانوان می توانند حضوری فعال داشته باشند.
د

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.