سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 11:01 - پنجشنبه 08 مرداد 1394

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

نصب 6920 سامانه هوشمند تاکسی بر روی تاکسی های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ازروند نصب سامانه هوشمند تاکسی بر روی تاکسی های این شهر اظهار امیدواری کرد و گفت: تاکنون 8 هزار راننده تاکسی برای نصب این سامانه ثبت نام کرده اند که تعداد 6920تاکسی تاکنون موفق به نصب شده اند و مابقی در حال اقدام می باشد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان، سقایی در این باره افزود: رانندگان تاکسی باید برای رعایت حقوق خود و شهروندان از سامانه هوشمند تاکسی استفاده کنند.

وی تاکید کرد 2 مرکز خدمات و تعمیرات سامانه هوشمند تاکسی نیز در اصفهان راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از نصب سامانه هوشمند سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید و با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و اظهارداشت: این اقدام در نوع خود در کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 10353 خودرو پلاک قرمز و 12071 خودروی پلاک سفید در اصفهان تردد می کنند، گفت: مجموع رانندگان و کمکی آنها در اصفهان 34 هزار نفر است که از اواسط سال گذشته برای رفاه رانندگان و خانواده انها اداره رفاه ر در این سازمان راه اندازی شده است.

سقایی ادامه داد: اداره رفاه سازمان تاکسیرانی با بیش از 180 سازمان ، ارگان و مجموعه های خدماتی تفاهم نامه ای امضاء کرده که پیرو آن تاکسیرانان اصفهان با ارایه کارت شهری خود می توانند از خدمات 20 تا 50 درصد تخفیف آنها بهره مند شوند.

وی در خصوص عمر مفید تاکسی ها نیزاظهارداشت: تاکسی های مدل 84 به قبل از نظر ما فرسوده به شمار می روند و باید در طرح تبدیل قرار بگیرند و این سازمان نیز برای سهولت در طرح جایگزینی رایزنی و مکاتباتی را با اتحادیه تاکسیرانان کشور و مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

سقایی یادآور شد: چنانچه شهروندان انتقاد و یا شکایتی دارند می توانند با شماره تلفن گویای 35688100 تماس گرفته و یا مراتب را از طریق سامانه 20000261 پیامک کنند و مطمئن باشند که تک تک پیام ها و تماس ها مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.