سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:18 - سه شنبه 06 مرداد 1394

در راستای امنیت جاده ای:

آسفالت گرم مسیر پرخطر قمشان به شاهتور را پوشاند/ جاده نصرآباد همچنان در انتظار تدبیر اداره راه

در کنار رفع مشکلات جاده های شرق اصفهان و ایمن سازی آن، پايان زیر سازی و شروع آسفالت فاز یک محور روستای قمشان به دهستان شاهتور در حال انجام است.

به گزارش اصفهان شرق از شاهتور، مشکلات جاده های شرق اصفهان موضوعی است که تا رفع کامل مشکل آنها از دید اصفهان شرق تمام نخواهد شد. طی چند سال گذشته با انعکاس برخی اخبار از رسانه ها و رساندن مسائل مرتبط با جاده های منطقه به مسئولان ذیربط، به لطف خدا اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد ولی نمی توان به طور کامل نسبت به رفع آن تیتری زد زیرا هستند مسیرهایی که نیمه کاره رهاشده و بعضا در انتظار آسفالت گرم بر تن سردشان نشسته اند.

جاده روستای گیشی به سمت دهستان شاهتور از جمله مسیرهای پرتدد در بخش جلگه است که طی چند سال گذشته به دلیل باریکی و ناهمواری تصادفات مرگ باری را شاهد بود و همین امر منجر به این شد تا مسئولان مربوطه اولین قدم ها را در ایمن سازی این مسیر انجام دهند.

مسئولان طی چند مرحله، کار زیر سازي محور روستاي قمشان به شاهتور را به پايان و 4 روز است كه كار آسفالت این جاده در حال انجام می باشد تا بتوان شاهد پهنای مسیر و برداشتن تابلوی خطر از این جاده باشیم.

به گفته پیمانکار این طرح حدود 2 کیلومتر این جاده با قطر 6 تا 8 سانتی متر در حال آسفالت کردن است که تقريبا 3 هزار تن آسفالت تا اتمام کامل نیاز است.

لازم به ذکر است فاز دوم این طرح از روستای گیشی تا ادامه جاده دهستان شاهتور است که زیرسازی آن چندی قبل آغاز شده است.

گفتنی است جاده نصرآباد به سمت محمد آباد مدت هاست منتظر آسفالت است ولیکن با عوض شدن مدیر کل راه و شهرسازی استان و همچنین وعده های مسئولان محلی در خصوص آماده سازی آن همچنان معلق مانده است.

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “آسفالت گرم مسیر پرخطر قمشان به شاهتور را پوشاند/ جاده نصرآباد همچنان در انتظار تدبیر اداره راه”

  1. حاج ولی گفت:

    با پیگیری های مجددانه امام جمعه محترم نصرآباد و بخشدار محترم و حضور اعضای شورای اسلامی و چند تن از معتمدین محلی در اداره کل راه و شهرسازی استان در اواخر ماه رمضان و در پی آن حضور آقای امیر خانی ، مدیریت محترم زیرساخت های این اداره کل ، در محل پروژه ، آقای امیرخانی قول دادند تا پایان مرداد ماه 94 جاده تکمیل شده و تحویل می شود. امیدواریم این اتفاق بیفتد و اوایل هفته دولت 94 افتتاح شود.

  2. سعید گفت:

    به نام خدا یه موضوع جالب این که اداره راه علت طولانی شدن جاده را بی پولی اعلام می کند و از طرفی دوباره کاری و هزینه های اضافی که اگر این بودجه ها درست خرج می شد مشکل بودجه پیدا نمی شد و جاده خیلی زودتر از اینها درست می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.