سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:13 - سه شنبه 06 مرداد 1394

نرخ رشد بیكاری در استان اصفهان یك و نیم درصد بالاتر از متوسط كشوری

استاندار اصفهان گفت: نرخ رشد بیكاری در استان اصفهان یك و نیم درصد بالاتر از متوسط كشور است، واحدهای تولیدی باید برای خروج از بحران و افزایش اشتغال برنامه های خوبی ارائه کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان اظهار داشت: بیشتر مشكلات واحدهای تولیدی ملی است و باید در سطح ملی پیگیری شود.

وی با بیان اینكه به بانك ها اجازه برخورد سلیقه ای داده نمی شود، گفت: مدیریت استان و همچنین دفتر ریاست جمهوری به جد پیگیر مصوبات این جلسه است.

استاندار اصفهان افزود: نرخ رشد بیكاری در استان اصفهان یك و نیم درصد بالاتر از متوسط كشور است و واحدهای تولیدی باید برای خروج از بحران و افزایش اشتغال برنامه های خوبی ارائه کنند.

وی با تاكید بر اینكه تسهیلات بانكی به واحدهایی اختصاص خواهد یافت كه شرایط و برنامه برای خروج از بحران داشته باشند، گفت: در غیر این صورت به بانك ها اجازه ارائه تسهیلات داده نخواهد شد.

گفتنی است در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی كه به ریاست استاندار اصفهان تشكیل شد درخصوص ۱۲ واحد تولیدی دارای مشكل بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

منبع: مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.