اصفهان شرق

شکایت احمدی نژاد از معاون روحانی

کدخبر: 69549
1394/05/05 در ساعت 09:09

به گزارش اصفهان شرق؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم سیدعادل حیدری وکیل دکتر احمدی نژاد در توضیحاتی گفت: آقای اسحاق جهانگیری در سال های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه های مکتوب و شبکه های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

وی گفت: مقامات مسئول در دولت قبل بر این باور بودند که با سکوت و مدارا در قبال اینگونه اتهامات و اجتناب از هرگونه حاشیه سازی، به فراهم آمدن بستر مناسب و شرایط لازم برای کار و تلاش و خدمت رسانی دولت کنونی به مردم، کمک کنند لیکن حجم وسیع افتراهای زده شده از یک سو و تداوم این رفتارهای ناهنجار از سوی دیگر، اثبات کرد که استمرار این رویکرد اخلاقی و انسانی از سوی مقامات مسئول در دولت قبل، متاسفانه برخی تبعات سوء را برای مردم و نظام اسلامی، به دنبال داشته است.

وی در ادامه توضیحات خود افزود: مدارا و سکوت مقامات مسئول در دولت قبل نسبت به افتراها و اکاذیب نسبت داده شده، اولا این تصور نادرست را ایجاد می کند که گویا هیچ پاسخی در برابر اتهامات مطروحه وجود ندارد، ثانیاً نشر وسیع اکاذیب علیه دولت قبل، دستمایه ای برای تبلیغات سوء دشمنان بیرونی علیه نظام اسلامی قرار گرفته و ثالثاً سلامت افکار عمومی را تهدید کرده و آن را به طور مستمر با آسیب های گسترده روحی و روانی مواجه ساخته است.

افشای نقشه عربستان برای محاصره ایران

روزنامه لبنانی “الاخبار” در گزارشی سخنان “ایاد علاوی” معاون رییس جمهور عراق درباره نقشه سعودی ها برای مقابله با ایران را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت “عربی 21″؛ روزنامه “الاخبار” وابسته به حزب الله لبنان در گزارشی سخنان “ایاد علاوی” معاون رییس جمهور عراق درباره نقشه سعودی ها برای مقابله با ایران را منتشر کرد.

بر پایه این گزارش؛ ایاد علاوی به “سلام تمام” نخست وزیر لبنان گفته عربستان در حال اجرای نقشه ای است تا محور مقاومت را از سوریه تا لبنان و یمن هدف قرار دهد و از این طریق ایران را کامل محاصره کند.

ایاد علاوی در ادامه به سلام تمام گفت: «عربستان تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا در وقت اضافه، توافق هسته ای را با شکست مواجه کند و اوضاع را به ضرر ایران رقم بزند.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «سعودی ها در نظر دارند تا در کنار منزوی کردن حزب الله و محاصره آن، حکومت حیدر العبادی را ساقط کنند و زمینه را برای ساقط کردن بشار اسد فراهم کنند.»

جلاد داعش گریخت

جلاد داعش معروف به «جان جهادی» از وحشت دستگیری به علت شناخته شده بودن خود از کمپ تروریست ها گریخته است.

به گزارش مهر، روزنام میرر انگلیس با انتشار این مطلب از فرار «جان جهادی» از سوریه و عزیمت وی به منطقه شمال آفریقا خبر داد. بر این اساس این شهروند انگلیسی که به خاطر حضور در ویدیوهای سربریدن گروگان های آمریکایی به شهرت رسیده، چند هفته پیش از کمپ تروریست ها گریخته است.

به گزارش میرر جلاد داعش که به خاطر چهره شناخته شده خود، تحت تعقیب است از ترس دستگیر شدن، به طور مخفیانه از سوریه خارج شده است. این در حالی است که سازمان های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در سوریه به دنبال این تروریست هستند.

میرر افزوده است: جان جهادی پس از افشای هویتش از سوی سازمان های اطلاعاتی انگلیس، به شدت از این که جایگاه خود را در بین اعضای ارشد داعش از دست دهد، نگران بوده است.

ادعای کشته شدن ملاعمر

یک جبهه نظامی جدا شده از طالبان افغانستان فاش کرد که رهبر طالبان چندی پیش کشته شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی این جبهه که “حمزه” نام دارد، در پیامی به رسانه ها می گوید که جبهه نظامی “فدائیون” در طالبان اطلاعات موثقی دریافت کرده است که نشان می دهد رهبر طالبان چندی پیش اخیر توسط “محمد منصور”، جانشینش و “گل آغا”، مسئول مالی طالبان حدود 24 ماه قبل کشته شده است.

رسانه ها در آن هنگام گزارش هایی را مبنی بر اینکه ملا محمد عمر کشته شده است منتشر کردند اما طالبان این گزارش ها را در آن هنگام تکذیب و اعلام کرد که این گزارش ها به دور از واقعیت است.

زمان تجدید نظر در شعار مرگ بر آمریکا

وزیر سپاه دوران دفاع مقدس با اشاره به اظهارات اخیر جان کری مبنی براینکه شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است اظهار داشت: یک دعوایی درباره انرژی هسته ای بین ایران و آمریکا و جود داشت که ما به هر دلیلی به توافق رسیدیم، اما یک روابط بین ما و آمریکا است که تفاوتی نکرده است و مگر چه چیزی عوض شده که قرار است این روابط تغییر کند و ما دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم.

محسن رفیق دوست در گفت وگو با فارس، با تاکید براینکه آمریکا دست از درنده خویی و حمایت از خونخواران منطقه برنداشته است تصریح کرد: خانم کلینتون مگر خودش به ایجاد داعش اعتراف نکرد؟ مگر در حال حاضر بزرگ ترین قصاب آدم کشی در جهان آمریکا نیست؟ بنابراین تا وقتی آمریکا دست از این رفتارهای خود برنداشته است ما مرگ بر آمریکا می گوییم.

وی با تاکید براینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری انقلاب اسلامی است، گفت: اگر در بین روابط ایران و آمریکا تغییری به وجود آید و هرگاه به قول حضرت امام آمریکا آدم شود ما هم روابطمان را تغییر می دهیم.

رفیق دوست به لعن بنی امیه در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: ما بنی امیه را لعن می کنیم اما عمربن عبدالعزیز را مستثنی می کنیم چراکه به عالم اسلام خدمت کرد بنابراین اگر در آمریکا حکومتی روی کار آمد که مانند حکومت فعلی نبود و نمی خواست دنیا را برای خود کند و زور بگوید و هر وقت آدم شد، آن موقع ما نیز تجدید نظر می کنیم.

منبع:جام جم