سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:42 - دوشنبه 05 مرداد 1394

به منظور رفاه خانواده های حسن آبادی:

20 هزار متر مربع پیاده رو در طرح بهسازی شهرداری قرار گرفت

حسین ایروانی گفت: بیش از 20 هزار متر مربع بلوک فرش با هزینه ای معادل 3/500/000/000 ریال در شهر حسن آباد به اتمام رسید.

شهردار شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا با اشاره به بهسازی فضای شهر به عنوان ایجاد محیطی شاداب گفت: پیاده رو ها و میادین شهری از نظر جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری نقش بسزایی را در دیدار های مردمی شهرهای مناطق محروم ایفا می کنند و در این خصوص باید در ساخت مکانی ایده آل برای مردم این مناطق اقدام شایسته کرد.

حسین ایروانی اظهار کرد: در طراحی‌ شهری به منظور افزایش زیبایی شهر، پیاده‌روها را بزرگ و تزئین شده در نظر می‌گیرند چرا که بخشیدن هویت انسانی به شهرها به مراتب با ارزش‌تر از صنعتی بودن شهرها است و همین مسئله همواره مدنظر طراحان شهری قرار گرفته است..

وی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری در خصوص زیباسازی فضای شهر افزود: هم سطح بودن مسیر پیاده‌رو، سنگفرش‌های جذاب و مختلف، استفاده از مبلمان شهری از جمله مواردی است که شهرداری جهت ایجاد فضایی مناسب جهت تفریح و اوقات فراغت شهروندان و مسافرین انجام داده است تا بتوان خانواده ها را دور هم جمع کرد.

ایروانی با توجه به اقدام شهرداری در طرح بهسازی 20 هزار مترمربع پیاده روی شهر تصریح کرد: بمنظور زیباسازی وخدمات بهتر به شهروندان،اقدام به سنگ فرش بیش از 20 هزارمتر مربع از پیاده رو های سطح شهر با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و پانصد هزار میلیون ریال شده است.

وی با بیان اینکه باید فضای شهرهای خارج از کلان شهر به نحوی باشد که خانواده ها بتوانند استفاده مناسب از این اماکن داشته باشند، تصریح کرد: در شهر های کوچک می توان با فراهم کردن برخی امکانات خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کرد و در این خصوص خانواده ها با احساس امنیت کامل در محیط بیرون حضور یافته و از فضای زیبای شب ها کویر بهره می برند.

DSC01526 DSC02427 DSC02836

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.