سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:16 - دوشنبه 05 مرداد 1394

با حضور استاندار اصفهان در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد:

روند بررسي و رفع مشكلات واحدهاي توليدي اصفهان با بررسي مشكلات 12 واحد توليدي ادامه يافت

در جلسه ي ستاد تسهيل و رفع موانع توليدي كه به رياست استاندار اصفهان تشكيل شد در خصوص 12 واحد توليدي داراي مشكل تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان، دكتر رسول زرگرپور در جلسه ي كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي استان گفت: بيشتر مشكلات واحدهاي توليدي ملي است و بايد در سطح ملي پيگيري شود.
رسول زرگرپور با بيان اينكه به بانكها اجازه ي برخورد سليقه اي داده نمي شود، گفت: مديريت استان و همچنين دفتر رياست جمهوري به جد پيگير مصوبات اين جلسه است.
استاندار اصفهان افزود: نرخ رشد بيكاري در استان اصفهان يك و نيم درصد بالاتر از متوسط كشور است و واحدهاي توليدي بايد براي خروج از بحران و افزايش اشتغال برنامه هاي خوبي ارائه نمايند.
زرگرپور با تاكيد بر اينكه تسهيلات بانكي به واحدهايي اختصاص خواهد يافت كه شرايط و برنامه براي خروج از بحران داشته باشد، گفت: در غير اين صورت به بانك ها اجازه ي ارائه ي تسهيلات داده نخواهد شد.
گفتني است در جلسه ي ستاد تسهيل و رفع موانع توليدي كه به رياست استاندار اصفهان تشكيل شد در خصوص 12 واحد توليدي داراي مشكل بحث و تبادل نظر گرديد و تصميمات لازم در خصوص آن ها اتخاذ شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.