سرویس: اجتماعی » گردشگری 13:09 - دوشنبه 05 مرداد 1394

رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان اعلام کرد:

کاهش آمار سفرهای داخلی به اصفهان

رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان گفت: با توجه به تغییرات جوی و بارش‌های شدید و گرمای زیاد شاهد کاهش آمار ورود گردشگران داخلی به اصفهان هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی نریمانی اظهار داشت: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی با اتمام ماه مبارک رمضان بین ۶۰ تا ۶۵ درصد ظرفیت مراکز اقامتی ما در اصفهان تکمیل شد.

وی بیان داشت: با گذشت تنها یک ماه از فصل تابستان اعلام رسمی از تعداد مسافران و گردشگران تابستانی به این استان بسیار زود است.

رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان یادآور شد: تغییرات جوی ، بارش‌های شدید و سیل در کشور و از سوی دیگر گرمای هوا باعث کاهش آمار گردشگران داخلی به اصفهان شده است.

وی با اظهار اینکه هنوز قضاوت زود است و احتمال دارد تا چند روز یا هفته آینده شاهد سفرهای داخلی به اصفهان باشیم، اضافه کرد: تعداد گردشگران خارجی به این استان یکبار در فصل اردیبهشت به علت گلاب گیری و یکبار هم از مهرماه به بعد افزایش می یابد.

نریمانی اعلام کرد: از ظرفیت منازل مسکونی در شرایط خاص و پیک سفرها داخلی به این استان استفاده می شود.

وی با اظهاراینکه ظرفیت اقامت استاندارد را در اصفهان با همکاری مجمع گردشگری میراث فرهنگی افزایش دادیم، بیان کرد:در اوج سفرها و روزهای خاص مانند چند روز اول نوروز یا ایام تعطیل تدابیری برای اسکان مسافران از سوی ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان،اندیشیده شده است.

رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان با بیان اینکه برنامه سفر گردشگران خارجی از قبل برنامه ریزی شده است، گفت: تورهای خارجی به این صورت نیست که بدون برنامه ریزی وارد استان اصفهان شوند بلکه از قبل هتل ها برای گردشگران خارجی رزرو شده است.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.