سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:55 - جمعه 15 آذر 1392

خطیب نماز جمعه ورزنه:

شهرستان شدن بخش بن رود با توجه به مسائل سال گذشته در حاشیه قرار گرفت

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در دولت فعلی هم مذاکرات و مکاتباتی در جهت شهرستان شدن بخش با مسئولین کشوری صورت گرفته که جهت پیگیری مناسب آن نیاز به حفظ آرامش مردم منطقه و آینده نگری آنهاست.

jkij

به گزارش خبرنگارصاحب نیوز از شرق اصفهان: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده  در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به حکمت 89 نهج البلاغه اظهار داشت: یکی از مسائل عبادی و بسیار مهم در جامعه دینی اهتمام به مسائل مسلمین و کمک رسانی به آنها که نوعی انفاق در راه خداست، می باشد، لذا در این راه کسانی که نمی توانند خودشان کمک کنند، نباید خرده گیر و اشکال تراش در کار کمک کننده گان باشند.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، با توجه به مناسبت های هفته به یکشنبه پنجم صفر شهادت حضرت رقیه(س)،  سه شنبه هفتم ماه صفر ولادت امام موسی کاظم(ع)، چهارشنبه بیستم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب اشاره و مردم را به بزرگ داشتن و توجه به  این ایام توصیه نمودند.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه باتوجه به شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو افزود: بحمد الله ما در منطقه دانشگاهی داریم که به حق از لحاظ مسائل و مباحث فرهنگی بسیار زحمت فراوانی کشیده اند و شکر خدا جزء دانشگاه های نمونه پیام نور کشوری است. باید شکرگزار خدا بود که چنین دلسوزانی در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و بنده به نوبه خود از این عزیزان قدردانی و تشکر میکنم.

ایشان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزنه بیان داشت : نکته مهمی که باید به آن توجه داشت اهمیت مسائل و مشکلاتی است که وجود دارد  که اهم آن خشکسالی و کم آبی در سطح شرق اصفهان است.

فعالیتها و تلاشهای مناسبی توسط مسئولین و دستندرکاران محلی و منطقه ای صورت گرفت که الحق مناسب بوده است. بسیاری از مسائل و گرفتاری های منطقه را مسئولین استانی و کشوری بطور کامل و لازم مطلع نبودند که انصاف قصه این است که با توجه به این تلاشها و فعالیتها بود که مسئولین کشوری هم در جریان این مشکلات قرار گرفتند. البته متاسفانه مسائل پیش آمده در اواخر سال گذشته باعث بوجود آمدن تلخی های زیان آوری بود.

ایشان در ادامه به روند پیگیری شهرستان شدن بخش بن رود اشاره و اضافه نمود: از اواسط سال گذشته مذاکراتی را در سطح معاون رئیس جمهور و وزیر در جهت این امر شروع کردیم و حتی دستورات لازم هم صادر شد. اما متاسفانه به خاطر مسائل پیش آمده آخر سال گذشته این مسئله در حاشیه قرار گرفت. در دولت فعلی هم مذاکرات و مکاتباتی با مسئولین کشوری صورت گرفته که جهت پیگیری مناسب آن نیاز به حفظ آرامش مردم منطقه و آینده نگری آنهاست.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه ضمن درخواست از مسئولین منطقه جهت ارائه گزارش عملکرد خود به مردم و اطلاع رسانی دقیق و کامل به مردم از طریق رسانه های جمعی، به رسانه های جدید و فضای مجازی و وبلاگ های فعال مربوط به منطقه اشاره و با تقدیر از فعالیتها و اطلاع رسانی مناسبشان، از آنها خواست تا سعی در آرام کردن فضا و کمک به مسئولین جهت پیگیری مسائل داشته باشند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.