سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:12 - یکشنبه 04 مرداد 1394

حاشیه‌سازی بخاطر شماره پیراهن

با توجه به این که دو باشگاه سرخابی اسطوره های فراوانی داشته اند اگر شماره آنها بایگانی می شد اکنون پیراهن تک رقمی باقی نمانده بود که به مجیدی و کریمی برسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ پس از علاقه مندی جاسم کرار به پیراهن شماره هفت آبی پوشان تهرانی استقلالی ها شماره هفت را به این بازیکن سپردند اما مجیدی سریعا نسبت به عمل کرار واکنش نشان داد.

این قضیه پیش پا افتاده سبب شد تا تیم استقلال امروز با مشکل و حاشیه‌هایی مواجه شده که مربوط می‌شود به شماره هفت فرهاد مجیدی است که جاسم کرار این شماره را درخواست کرد اما هواداران فرهاد مجیدی در حرکتی احساسی به صفحه شخصی او حمله کردند و نهایتا برخورد‌ها به تمرینات استقلال هم کشید تا کرار کلا اعلام کند که شماره هفت را نمی‌خواهد! اما این ماجرا همچنان ادامه دارد و تبعاتش به باشگاه استقلال هم کشیده شده است.

البته این مسئله درتیم پرسپولیس هم وجود داشت و مشکلاتی اینچنینی در مورد شماره هشت علی کریمی به نوعی هنوز هم وجود دارد، احمد نورالهی با رخصت از علی کریمی این شماره را می‌خواهد برتن کند که این هم به مذاق برخی هواداران این باشگاه خوش نیامده است. با این وجود علی کریمی حرف خوبی زد؛ وی در این مورد اظهار کرد: این شماره برتن محرمی و کرمانی بوده و متعلق به من نیست که نورالهی از من رخصت بگیرد…

فراموش نکنیم که شماره‌های پیراهن بازیکنان در فوتبال در بسیاری از موارد معنا پیدا می‌کنند و بیانگر خاطره‌ها هستند، شاید به همین دلیل باشد که بازیکنان در برخی مواقع به هنگام جابه جایی بین دو باشگاه یا خداحافظی یک بازیکن، دوست دارند، شماره پیراهنی را برتن کنند که یادآور خاطره‌هاست که این می‌تواند خاطراتی از خودشان باشد یا شاید خاطره‌هایی از بازیکن دیگری.

به طور مثال می‌توان از مارادونا با شماره ۱۰ نام برد یا رونالدو با شماره ۹ و همچنین بکهام و زامورانو و بالوتلی و شوچنکو و مسی و دایی و…یاد کرد .

قصه شماره پیراهن‌های مجیدی و کریمی درحالی برای برخی هواداران و خیلی ها مطرح می شود و باشگاه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند که اگر این روند از گذشته شروع می شد در حال حاضر با این تفکر هرگز این شماره‌ها از محرمی‌ها و نامجو مطلق‌ها به کریمی و مجیدی نمی‌رسید چون با این نگاه و دید و با توجه به این که دو باشگاه سرخابی اسطوره های فراوانی داشته اند تا کنون پیراهن تک رقمی باقی نمانده بود که به مجیدی و کریمی برسد …

بنا براین با وجود همه خاطره‌ها نمی توان شماره ها را بایگانی کرد که اگر چنین باشد، تیم‌های فوتبال بیست سال بعد از تاسیس باید شماره‌هایشان را از صد به بالا بچینند و باشگاه‌هایی به بزرگی پرسپولیس و استقلال شاید روزی به هزار هم برسند؟!

به هر روی باید واقع بین بود و بخاطر مسائل پیش پا افتاده تیمهای بزرگ را بسوی حاشیه نبرد و به جای تمرکز و حاشیه سازی برای شماره پیراهن یکدل و یکرنگ همه بازیکنان برای اعتلای تیمشان کوشا باشند.

منبع: فرهنگ نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.