سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:17 - یکشنبه 04 مرداد 1394

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اعلام فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در تابستان امسال برگزار می‌کند و فراخوان مربوطه طی هفته جاری ابلاغ می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت نهایی کرده‌ایم و برگزاری این آزمون برعهده سازمان سنجش است.

وی افزود: هم‌اکنون در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.

فانی در پاسخ به این سؤال “آیا فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری اعلام خواهد شد؟” گفت: نسبت به این موضوع امیدوار هستیم و صرفاً بحث هماهنگی‌ها مطرح است؛ چرا که آنچه به آموزش و پرورش مربوط است مدتهاست آماده شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که‌ با توجه به اینکه سازمان سنجش اعلام کرده آموزش و پرورش صرفاً استعلام قیمت داشته است، آیا برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه به سازمان سنجش واگذار شده است، عنوان کرد: بله، در این خصوص جلساتی داشتیم و هماهنگی نهایی باید با سازمان سنجش قطعی شود که پس از آن، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی درباره اینکه سازمان سنجش اعلام کرده آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: خیر، این مجوز خاصی است که گرفته‌ایم و بجز آزمون‌های اداری سازمان سنجش است. سازمان سنجش آزمونی مجزا را برای آموزش و پرورش در تابستان برگزار می‌کند و افرادی که پذیرفته می‌شوند پس از مصاحبه و گزینش، یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان به‌منظور آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند، در حالی‌که استخدام‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد و افرادی که گواهینامه معلمی را دریافت کنند به استخدام آموزش و پرورش د رمی‌آیند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.