سرویس: تولیدی » خبر پوششی 20:58 - شنبه 03 مرداد 1394

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

واقعه عاشورا در نبود فرهنگ ناب بسیجی رخ داد

سرهنگ مهدی ساعی گفت: اگر این فرهنگ ناب بسیجی بودن را فقط در ظاهر رعایت کردیم مسلما تاریخ تکرار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به برنامه های دشمن در منطقه گفت: اگر در هر مسئولیتی که قرار داریم بی توجه به نفوذ دشمنان در ابعاد مختلف باشیم خساراتی غیر قابل جبران به کشور و نظام وارد خواهد شد.

سرهنگ مهدی ساعی فرهنگ بسیجی را واژه ای مهم عنوان و اظهار کرد: واقعه عاشورا و اسارت شام با نبود فرهنگ ناب بسیجی رخ داد و اگر این تفکر را فقط در ظاهر رعایت کردیم مسلما تاریخ تکرار خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیجیان هر جا احساس کردند جامعه به وجودشان نیاز دارد، پا به میدان عمل گذاشتند و امروز فرماندهان بسیج باید تفکر ناب بسیج را اشاعه دهند.

ساعی با اشاره به اجرای الزاماتی در راستای رسیدن به اهداف مقدس اسلامی در جامعه افزود: هر فرد باید برای اجرای تفکرات انقلابی و بسیجی الزامات معنوی، اخلاقی و رفتاری را در میدان عمل نشان دهد و در جبهه کار و تلاش و خدمت به مردم پیشتاز باشد.

وی حضور جوانان در مساجد و برنامه های معنوی را امری ضروری خواند و اذعان کرد: مسجد محور فعالیت های معرفتی و معنوی است و همه مسئولیم که جوانان را با مساجد پیوند زده و شرکت در برنامه های فرهنگی و دینی در این مکان معنوی را به فراموشی نسپاریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.