سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 17:42 - شنبه 03 مرداد 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نگاه مسئولان به شرق اصفهان باید حل مشکلات و توسعه اقتصادی باشد

فولادگر گفت: مسئولان باید در ابتدا شرایط اقلیم و مزیت های هر منطقه را مد نظر قرار دهند تا بتوان با دید حل مشکلات هر منطقه قدم برداشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به فرصت های اشتغال در منطقه شرق اصفهان، گفت: گردشگری، صنایع محلی و دستی و همچنین معادن از فرصت های اشتغال مطلوب در شرق اصفهان است که با تمرکز بیشتری باید بر روی جنبه های ایده آل آن سرمایه گذاری کنیم.

حمیدرضا فولادگر با ذکر این مطلب که نباید فکر کنیم همه مشکلات با کمک مادی حل می شود، اظهار کرد: اگرچه باید محرومین را شناسایی و کمک های مادی و نقدی به آنها کرد ولی این مساله را باید مد نظر قرار داد که سرمایه گذاری بلند مدت و حل مشکل بیکاری جوانان از راه حل های اساسی درهر منطقه است.

وی با توجه به وسعت زیاد شرق اصفهان و تفاوت در مناطق شش گانه شرق افزود: مسئولان باید با آمایش سرزمین و براورد اقلیمی و مزیت های هر منطقه نگاه حل مشکل و توسعه اقتصادی به شرق اصفهان داشته باشند و فراخور هر منطقه عمل کنند.

فولادگر تصریح کرد: اگر طرح های صنعتی در ابعاد گردشگری و صنایع غذایی و تبدیلی را در مناطق شرق بیاوریم می توان تا حدودی مشکلات اشتغال را حل و از مهاجرت به شهرهای بزرگ جلوگیری کرد زیرا بخش اعظمی از محرومیت منطقه در همان مکان حل می شود.

وی همدلی و همکاری بیشتر بین مسئولان استان و مناطق را از موارد مهم در شناسایی و رفع مشکلات منطقه عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.