سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:37 - جمعه 02 مرداد 1394

امام جمعه موقت شهر محمدآباد:

رهبری خطوط قرمز توافقات را برای خاص و عام معرفی کرده اند

حجت الاسلام کوهگرد گفت: رهبری تمام خطوط قرمز را برای عوام و خواص مشخص کرده اند و کلید حل مشکلات را در داخل کشور دانستند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه موقت شهر محمدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت به تقوای الهی گفت: آگاه باشید به وسیله تقوا می توان ریشه گناه را از بین برده و با تقوا به برتری و به درجات بالا نائل شد.

حجت الاسلام کوهگرد با توجه به مبانی قرآنی اظهار کرد: مبانی قرآنی برای هدایت انسان ها آورده شده و نکات اخلاقی و سیاسی آن مسیر زندگی را مشخص می کند.

وی افزود: در اخلاق همانند سیاست خطوط قرمزی داریم که اگر رعایت شود انسان به درجه اعلا می رسد.

حجت الاسلام کوهگرد پرهیز از تمسخر مومن، پرهیز از وعده دروغ و همچنین عیب جویی و هرزه زبانی را از خطوط قرمزی عنوان کرد که برای رسیدن به درجه اعلا باید توسط مومن رعایت شود.

وی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توافق هسته ای خاطرنشان کرد: رهبری تمام خطوط قرمز را برای عوام و خواص مشخص کرده اند و کلید حل مشکلات را در داخل کشور دانستند.

امام جمعه موقت شهر محمد آباد با اشاره به سالروز ۵ مرداد و عملیات مرصاد متذکر شد: تکرار تاریخ جالب است و با پذیرش قطعنامه‌ی ۵۹۸ و اعلام آتش‌بس بین ایران و عراق، این تصور را به وجود آمد که جنگ به اتمام رسید اما شش روز پس از قبول قطعنامه، نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات انجام شده، بار دیگر به خرمشهر حمله کردند و تا آستانه‌ی تصرف آن پیش رفتند.

وی با تاکید بر اقامه نماز جمعه و ثواب این عمل عبادی در روایات و احادیث گفت: اتحاد و همدلی و آگاه سازی مردم از اوضاع و احوال سیاسی از موضوعات مهم در خصوص برگزاری نماز جمعه است.

حجت الاسلام کوهگرد به جایگاه امام جمعه به عنوان پدر معنوی اشاره و اذعان کرد: امام جمعه منحصر به فرد خاصی نیست و مشکلات مردم را تا جایی که در توان دارد حل و فصل می کند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “رهبری خطوط قرمز توافقات را برای خاص و عام معرفی کرده اند”

  1. جهانگرد گفت:

    سلام از جحت الاسلام کوهگردبه خاطر ایراد خطبه های ارزنده و پر بار شان کمال تشکر را داریم و امیدواریم که بتوانیم عامل به قرآن و پیرو ولایت باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.