سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:01 - شنبه 03 مرداد 1394

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان خبر داد:

پلیس اصفهان 14 اتومبیل مدل بالا را توقیف کرد

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از توقيف 14 دستگاه خودروي مدل بالا كه با حركات مارپيچ و سرعت غيرمجاز امنيت سطح شهر را برهم زده بودند ، در جريان اجراي طرح برخورد با “دور دور كردن خودروها” در سطح اين شهرستان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسن ياردوستي گفت: در راستاي برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنيت جاده‌ها و رانندگاني كه قوانين راهنمايي و رانندگي را ناديده مي گيرند ماموران پليس مركز استان اصفهان در كنار عوامل پليس راهور، طرح برخورد با دور دور كردن خودروهاي مدل بالا را طي 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشتند.

رييس پليس مركز استان اصفهان افزود: اين طرح از ساعت 21 تا 2 بامداد ادامه داشت كه در آن تعداد 14 دستگاه خودروي مدل بالا كه با حركات مارپيچ و سرعت غيرمجاز امنيت سطح شهر را برهم زده بودند توقيف شد.
وي درخصوص “دور دور کردن” خودروها خاطرنشان كرد: ايجاد بي‌نظمي برابر قانون مجازات اسلامي جرم است و براي آن مجازات تعيين شده، زيرا ” دور دور زدنبا رفتارهاي ديگري همچون سرعت، سد معبر، توقف غيرمجاز و غيره همراه مي‌شود که مصداق بارز بي‌نظمي است.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان به موتورسيكلت سواران متخلف هشدار داد و گفت: به دليل اينكه در فصل گرم سال قرار داريم و استفاده بيشتر مردم از موتورسيكلت، طرح‌هاي مختلفي در اين خصوص به اجرا گذاشته خواهد شد و برخورد قانوني با تخلفاتي از قبيل نداشتن کلاه ايمني براي موتورسيکلت سواران و تردد در لاين ويژه و انجام حركات نمايشي تشديد مي‌شود.

منبع: جوان آنلاین

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.