سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:26 - پنجشنبه 14 آذر 1392

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس:

بودجه سال آینده ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که بودجه سال آینده ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۶۴ هزار میلیارد تومان این بودجه بنا است که از محل دریافت مالیات‌ها تامین شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در اصفهان با اعلام خبر تشکیل جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه پارلمان) جهت بررسی بودجه ۱۳۹۳، اظهار کرد: در این جلسه درباره اینکه هفته آینده پارلمان جلسه علنی داشته باشد یا نداشته باشد، از وکلای ملت نظرخواهی انجام شد چرا که دولت اعلام کرده هفته آینده آمادگی دارد لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور را برای طی مراحل قانونی و تصویب تقدیم مجلس کند.

این عضو کمسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه بر همین اساس مجلس هفته آینده برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه جلسه علنی ندارد، افزود: در جلسه غیرعلنی پارلمان، پس از ارائه توضیحاتی توسط علی لاریجانی رئیس مجلس از وکلای ملت نظرخواهی شد که نمایندگان نیز با تشکیل جلسات علنی در هفته آینده موافقت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت باید برابر قانون ۱۵ آذرماه هر سال لایحه بودجه کل کشور جهت بررسی و تصویب تقدیم مجلس کند، ادامه داد: بر همین این اساس مجلس هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت و به احتمال زیاد لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور یکشنبه هفته آینده ۱۷ آذرماه تقدیم پارلمان.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه وبرخوار با بیان اینکه سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه دو هفته آینده یعنی از ۲۲ آذر تا ۲۸ آذرماه خواهد بود، بیان داشت: در زمان ارائه بودجه رئیس‌جمهور باید گزارش یک ساله از اجرای برنامه پنج ساله توسعه را به مجلس ارائه دهد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که بودجه سال آینده ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۶۴ هزار میلیارد تومان این بودجه
بنا است که از محل دریافت مالیات‌ها تامین شود و همچنین ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۱۳۹۳ برای کارهای عمرانی پیش‌بینی‌شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.