سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 21:25 - سه شنبه 30 تیر 1394

شهردار شهر هرند:

22 پروژه شهری در هرند در دست اقدام است/ نشاط سالم و مشروع را در سطح جامعه ترویج دهیم

حمید شهبازی گفت: مسئولان باید به دنبال تغییر سبک زندگی به سمت ایرانی و اسلامی باشند تا محیطی سالم را برای جوانان شهر به ارمغان آورند.

شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به ادامه ی مراحل مرمت بازار تاریخی شهر هرند گفت: مرمت و بازسازی این مکان تاریخی با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در حال اجرا است و تا پایان تابستان به اتمام می رسد.

حمید شهبازی اظهار کرد: به منظور ایجاد نشاط سالم و در راستای طرح اوقات فراغت برای بانوان احداث پارک بانوان با اعتبار یک میلیارد تومان کلید خورد.

ایجاد کانال در بلوار کشاورز برای هدایت آبهای سطحی شهر، جدول گذاری فاز دوم شهرک صفار، اجرای عملیات میدان جوان، ترمیم ترانشه های سطح شهر و مرمت آب انبار از دیگر اقداماتی بود که شهردار شهر هرند به آن اشاره کرد.

وی از همکاری شهرداری با اوقاف خبر داد و گفت: طراحی پارک و ساماندهی فضای اطراف برج کبوتر خانه اطراف امام زاده شاهزاده حیدر از اقدامات صورت گرفته شهرداری با همکاری هیئت امنای امامزاده و اوقاف است.

شهردار هرند با اشاره به این که مسئولان شهرهای کوچک باید شرایطی مطلوب را برای نشاط جوانان ایجاد کنند خاطر نشان کرد: تغییر سبک زندگی به شیوه ی اسلامی و ایرانی و ایجاد نشاط سالم و مشروع از جمله عوامل مهم در خصوصی فرهنگ جوامع شهری است که مسئولان باید در صدد اجرای آن باشند.

وی در پایان از حمایت های همه جانبه ی اعضای شورای اسلامی شهر و عنایت ویژه فرماندار در جهت حل مشکلات شهرک علامه و مسکن مهر صفار و ارشاد تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.