سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:03 - چهارشنبه 31 تیر 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

احداث بیمارستان شهر ورزنه، خدمتی بزرگ به مردم محروم/ پیگیر فرمانداری شرق اصفهان هستیم

حسن کامران گفت: احداث بیمارستان شهر ورزنه می تواند در سهولت رفت و امد مردم مناطق محروم برای درمان قدمی مفید باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص مشکلات درمانی مردم مناطق محروم اظهار کرد: بیمارستان 32 تخت خوابه ورزنه قدمی ایده ال در ایجاد شرایط آسان درمانی برای مردم محروم این بخش است که در ردیف بودجه قرار گرفت.

حسن کامران دستجردی اظهار کرد: با توجه به نقاط حادثه خیز جاده ای، علی رغم اصلاح قسمت حداکثری از جاده های شرق اصفهان، رفت و آمد و بعد فاصله مانع بزرگی در تردد بیماران به شهر اصفهان است که با احداث ساختمان بیمارستان و جذب پرسنل ماهر می توان خدمت بزرگی به مردم کرد.

وی با ذکر مشکلات رفت و آمد جوانان برای استفاده از استخر نایین افزود: با وجود اینکه برخی فراز و نشیب هایی طی سال 93 این پروژه را در بر گرفت ولی پیشرفت های خوبی در ادامه مراحل تکمیل محقق شد.

کامران ادامه داد: تکمیل جاده ورزنه به نودوشن در ارتقاء رونق اقتصادی منطقه اثر مطلوبی را دارد و در این خصوص مسئولان یزد و معادن قول ادامه مراحل را داده اند.

وی ساماندهی رودخانه توسط کشاورزان شرق اصفهان را از اقدامات مطلوب عنوان و تصریح کرد: ساماندهی رودخانه توسط کشاورزان کمک بسیاری برای محیط زیست و آب منطقه ای بود زیرا محیط زیست بدون حرکت خود جوش کشاورزان نمی توانست پساب موجود را به تالاب راه داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ساماندهی رودخانه و جاری شدن آب در این مسیر را در تزریق آب به سفره های زیر زمینی و پاک کردن رودخانه موثر دانست.

وی در پایان با اشاره به مساله مهم فرمانداری شهر ورزنه تصریح کرد: با جدیت این مساله را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “احداث بیمارستان شهر ورزنه، خدمتی بزرگ به مردم محروم/ پیگیر فرمانداری شرق اصفهان هستیم”

  1. ناشناس گفت:

    ای کاش مشکلات درمانی هرند هم حل میشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.