سرویس: سیاسی » بین الملل 09:16 - چهارشنبه 31 تیر 1394

فتوای داعشی برای کشتن نزدیکان

این اعتقاد خرافاتی داعشی ها “الولاء و البراء” به معنی اعلام برائت و سپس قتل هر فردی است که هوادار گروه داعش نباشد و در عین حال دوستی با هر فرد طرفدار یا عضو گروه داعش نکته مقابل آن محسوب می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ گروه تروریستی موسوم به “ولایت نجد” وابسته به داعش، اجرای اصل “الولاء و البراء” (دوستی و بیزاری)، مبنی بر مقدم بودن بیزاری از نزدیکان و خانواده غیر هوادار داعش و کشتن آنها، بر ورود به میدان جنگ، را به عهده گرفت.

بر پایه این گزارش به نقل از “المرصد”، عناصر این گروه برای اجرای این اعتقاد خرافاتی معروف به “جهالت و غلو” از طریق عملیات متعدد  فعالیت می کنند و این امر با اقدام “محمد الغامدی” یکی از عناصر این گروه که پدر خود را به قتل رساند، آغاز شد؛ عبدالله الرشید دیگر عنصر افراطی این گروه نیز چند روز پیش قبل از پرداختن به عملیاتی انتحاری، دایی نظامی خود را به قتل رساند.

این اعتقاد خرافاتی داعشی ها “الولاء و البراء” به معنی اعلام برائت و سپس قتل هر فردی است که هوادار گروه داعش نباشد و در عین حال دوستی با هر فرد طرفدار یا عضو گروه داعش نکته مقابل آن محسوب می شود.
المرصد افزود: «این گروه در بیانیه ای مکتوب که به تازگی فاش شده است، از هواداران خود در عربستان خواسته است که از خانواده و نزدیکان خود دوری کنند.» پیشتر این گروه در اطلاعیه ای که از سوی “دفتر اطلاع رسانی البرکه” منتشر شد، به صراحت، داعشی های سعودی را به بهانه اجرای “معروف” و اجرای “الولاء و البراء” به قتل نزدیکان و خانواده تشویق کرد و داعشی های فعال در شبکه های اجتماعی در سطح گسترده به تبادل این اطلاعیه پرداختند.

دراین اطلاعیه آمده است: «به برادران در جزیره العرب که “عذر”، آنها را حبس کرده است ؛ از نزدیکترین مردم به خود دوری جویید این همان “معروف” است. از پدر، عمو و برادرتان دوری کنید زیرا بالاترین معروف همان تولی و تبری است و اگر یکی از آنها در بخش نظامی مشغول هستند ابتدا از او تبری بجویید و سپس او را به قتل برسانید و کسانی را که می شناسید به برائت و قتل تشویق کنید؛ با این کار، دین برپا می شود؛ ابتدا نظامیان را بکشید و سپس به داعش ملحق شوید. اگر فردی را دیدید که در صدد پیوستن به داعش است به او بگویید، این کار را نکن، ابتدا دو نظامی را بکش سپس به داعش ملحق شو.»

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.